Een tijdje terug is mijn tv kapot gegaan (verticale strepen). Ik heb hiervoor samsung gebeld die een monteur hebben langsgestuurd, helaas was de tv niet meer te repareren en werd hij meegenomen voor creditering. De creditering werkte volgens selectro als volgt: Samsung zou door hun groen licht krijgen en vervolgens bij mijn dealer het inkoopbedrag terugstorten. Destijds heb ik mijn tv gekocht voor 799 euro, en nu heeft mijn dealer na lang oponthoud (foutje van samsung
) het geld binnen gekregen. Maar hij beweert dat het slechts 365 euro is:
PS. Het betreft een Electronic Partner en is ruim 1,5 uur rijden van mijn huis, vandaar dat ik enkel telefonisch contact heb, ik heb hem wel alle bonnen en brieven toegemaild. Ik wil niet zomaar voor niets er heen rijden.
Nu wil ik dit natuurlijk niet, want ik wil gewoon een werkende lcd tv van minstens 27 inch terugzien en met minstens dezelfde functionaliteit en eigenlijk ook gewoon van samsung. Hij zegt nu ineens dat alles buiten hem om is geregeld (terwijl ik hem overal van op de hoogte heb gehouden) en hij onttrekt zich van zijn verantwoordelijkheid. Samsung zegt idd dat hij mij een tv moet leveren en ze zeggen ook dat ze het inkoopbedrag hebben gestort (dat betwijfel ik). Ik zit dus tussen 2 vuren in waarvan vooral de dealer me erg onvriendelijk bejegend. Wat kan ik in deze situatie het beste doen en hoe kan ik dit zo snel mogelijk regelen.Er is geen geld gestort want zo werkt het niet.
Wel heb ik een duplicaat van een credit nota gehad.
Als u uw rekening nummer geeft dan kunnen wij u het geld overmaken.
De credit voor uw toestel bedraagt 365. Euro
Hopende u van dienst te zijn geweest.
PS. Het betreft een Electronic Partner en is ruim 1,5 uur rijden van mijn huis, vandaar dat ik enkel telefonisch contact heb, ik heb hem wel alle bonnen en brieven toegemaild. Ik wil niet zomaar voor niets er heen rijden.