Een paar dagen geleden heb ik soep over mijn MacBook heen gekregen (ja, stom enzo, I know), en ik heb hier veel geluk mee gehad. Na een dag of 2-3 werkte alles weer normaal gelukkig. Nu was ik op zoek naar iets om mijn MacBook te beschermen tegen eventuele andere ongelukjes die zouden kunnen gebeuren, en ik kwam bij de iSkin ProTouch uit. Schijnt wel handig te zijn, en aangenaam te werken enzo. Maar mijn vraag is nu het volgende. De skin bestaat volgens mij maar in 1 formaat. Mijn MacBook heeft een qwerty-keyboard met rechtopstaande enter (UK). Op de foto's zie ik alleen maar US keyboards met een lichtjes andere indeling (andere enter rechts, andere shift links,...) Aangezien de skin helemaal om de toetsen heen past vraag ik me dus af of het bij mij wel zou passen. Als ik de foto eens goed bestudeer zou ik zeggen van wel, maar ben niet zeker.
Ten tweede staat er op de site ook nog dit:
Zijn er hier tweakers die ervaring hebben met de iSkin ProTouch en mij hier een antwoord op kunnen geven? Het zou immers jammer zijn als ik hem toch koop en hij blijkt niet te passen...
Nog even een foto van het ding:
Ten tweede staat er op de site ook nog dit:
Nu is mijn MacBook er een van de allereerste "lichting" zegmaar uit 2006. Wat is er ondertussen dan veranderd? Zou dit een probleem zijn voor mij?Compatible with MacBook released after November 2007
Zijn er hier tweakers die ervaring hebben met de iSkin ProTouch en mij hier een antwoord op kunnen geven? Het zou immers jammer zijn als ik hem toch koop en hij blijkt niet te passen...
Nog even een foto van het ding: