[PS3 & Xbox 360] Dragon Ball Z: Burst Limit

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J_star
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23:49
Dragon Ball Z: Burst Limit

Afbeeldingslocatie: http://playstation3.gaming-universe.de/screens/boxart_eur_dragon-ball-z-burst-limit.jpg

Dragonball Z: Burst Limit is een aangekondigd computerspel gebaseerd op de populaire anime/manga Dragonball Z en wordt uitgebracht op de PlayStation 3 en de Xbox 360. Er zitten nieuwe features in zoals cutscenes door het gevecht heen en een online modus. De gameplay zal 3D zijn. Het bevat 21 characters en 13 stages, de storymode begint van Saiyan saga tot en met Cell Saga.

Er zitten de volgende characters in om mee te spelen:
  • Android #16
  • Android #17
  • Android #18
  • Bardock
  • Broly (Legendary Super Saiyan transformation)
  • Captain Ginyu
  • Cell (up to Perfect transformation)
  • Frieza (up to 100% Final Form transformation)
  • Goku (up to Super Saiyan transformation)
  • Kid Gohan
  • Krillin
  • Nappa
  • Piccolo (up to the Fusion with Nail)
  • Raditz
  • Recoome
  • Saibamen
  • Teen Gohan (up to Super Saiyan 2 transformation)
  • Tien
  • Trunks (up to Super Trunks transformation)
  • Vegeta (up to Super Vegeta transformation)
  • Yamcha
Zelf heb ik het gespeeld en dacht laat ik een topic hierover starten, er zijn nog geen reviews beschikbaar.

Enkele links:

Link homepage
Link IGN

Mijn persoonlijke mening, is dat de game leuk is als je de serie kent, maar voor mensen die er nieuw mee zijn het echt moeten hebben van het vechten. De game is namelijk alleen maar vechten met soms korte animaties die overeenkomen met de serie.

Wat ik een enorm gemiste kans is, is dat het verhaal niet goed wordt verteld, je ziet niet echt een verhaallijn erin, nadat ik een welzekere saga had beeindigd kreeg ik ineens een filmpje te zien.

Een zeker plus punt is de heerlijke snelheid en mooie animaties van het vechten, het is erg leuk om met deze game te vechten, verwacht geen virtual fighter vecht schema's maar je kan er redelijk wat mee.

Hopelijk hoor ik meer ervaringen van mensen hier, ikzelf speel het op een 360 :+

[ Voor 7% gewijzigd door J_star op 03-06-2008 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tr!gger
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11-10 20:30
Gaat het maar totaan de Cell saga? En de rest, dat is wel cheap voor een next gen titel. Zo kun je wel deel 2 maken met de andere helft. De oudere Tenkachi delen daar zat wel zowat alles in.

"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J_star
Tr!gger schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 18:04:
Gaat het maar totaan de Cell saga? En de rest, dat is wel cheap voor een next gen titel. Zo kun je wel deel 2 maken met de andere helft. De oudere Tenkachi delen daar zat wel zowat alles in.
Tjah, denk dat het vooral met volgende title te maken heeft, maar enige wat hierna komt is toch buu saga? Vindt het ook jammer die er niet bij betrokken is.

Maar ach hij doet zijn werk goed, misschien in de toekomst nog een tenkachi 4 naar xbox komt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Het vechtsysteem is zeer netjes. Waanzinnig moeilijk op hogere moeilijkheidsgraden, tot twitch-gameplay aantoe, terwijl je toch verdomd goed moet opletten welke moves je gebruikt. Zowel Engels als Japanse stemmen is ook altijd mooi meegenomen.

Alleen het verhaal ja....Slechts 3 saga's: dit had ik nog kunnen vergeven als ze zeer uitgebreid in beeld zouden gebracht worden, maar dat is het dus niet. Je tuimelt letterlijk van het ene gevecht in het andere zonder dat je weet waarover het gaat.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben wel benieuwt hoe je het spel hebt kunne spelen. Het spel komt pas op 6 juni uit in Europa, 5 juni in Japan, en 10 juni in Amerika.

Heb je hier een goede verklaring voor, of heeft de TSer nu het spel illgegaal verkregen?

Ik ben benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 02:37

BioHazard

*\o/*

Ik heb het zelfs alweer uitgespeeld, het is een leuke game om te doen, maar de storyline is wel kort. Je kunt hem steeds moeilijker gaan proberen natuurlijk, maar das zon herhaling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 05-10 15:49

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Verwijderd schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 18:39:
Ik ben wel benieuwt hoe je het spel hebt kunne spelen. Het spel komt pas op 6 juni uit in Europa, 5 juni in Japan, en 10 juni in Amerika.

Heb je hier een goede verklaring voor, of heeft de TSer nu het spel illgegaal verkregen?

Hij is al uit hoor...

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Verwijderd schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 18:39:

Afbeeldingslocatie: http://www.boe2.be/pictures/dbz.jpg
(de Canadezen in mijn friendslist waren trouwens stikjaloers toen ze zagen wat ik aan het spelen was. We zijn niet altijd benadeeld dus :))

[ Voor 21% gewijzigd door boe2 op 03-06-2008 19:24 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 06-10 21:50

Dennahz

Life feels like hell should.

Ik ga hem ook aanschaffen, maar wacht nog even tot mijn vaste verkoper van eBay het spel heeft. :)

Waar ik eigenlijk echt op wacht is een spel welke je van begin tot eind kan spelen. Dus van Raditz tot Kid Buu en dan in zo'n spelvorm als "the legend of the super saiyan" op de SNES, maar dan natuurlijk met next-gen graphics. Gewoon trainen, sterker worden, vechten en in het verhaal betrokken worden.

Dit is imho ook zeker een leuk spel, althans de demo wel, maar toch weer jammer dat het "slechts" een gewoon vechtspel is en geen spel waar je echt de verhaallijn volgt etc.Nu zie je blijkbaar wat cutscenes (welke overigens zeer mooi zijn) en that's it.

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geert1
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 03-10 13:08
De demo is grafisch erg leuk, de moves en het vechtsysteem zijn best interessant. Maar volgens mij is deze game slechts erg kort speelbaar voordat het enorm in herhaling valt. Het aantal gevechten kan nooit heel hoog liggen met een verhaallijn tot the Cell saga. Alle moves en karakters even uitgebreid proberen lijkt me zeker vet, maar daarna?

Ter compensatie zit er een beoordelingssysteem in de game waarmee je een waardering krijgt voor elk gevecht. Maar om nou dezelfde gevechten telkens opnieuw te doen voor een hogere score? Mwoa.

Weet iemand of er verder wat herspeelwaarde in het spel zit? Unlockable characters misschien? Zo niet, dan is dit spel misschien leuker om te huren dan te kopen...

[ Voor 6% gewijzigd door geert1 op 03-06-2008 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 02:37

BioHazard

*\o/*

Wel jammer dat je als je SSJ bent je niet meer "down"grade als je in elkaar gebeukt word. Je bent in het begin al SSJ als je je balkje even laat doorladen. Jammer... Dit had iets moeilijker moeten zijn vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J_star
Ik denk keer huren voldoende voor deze game is, vooral als je het van de 'story' moet hebben. als je VS gaat doen, is het natuurlijk leuker,

In mijn inziens had er veel meer mee gedaan kunnen worden, maar het kan ook zijn dat ze nu juist deze setup juist wilde hanteren.

Ikzelf vermaak me er wel mee, maar hoelang dit zal blijven is de vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vindt het jammer dat ze "maar" t/m Cell Saga hebben gedaan en vindt er ook wat weinig characters inzitten, helemaal in vergelijking met de laatste delen die op de PS2 zijn verschenen, had er echt meer van verwacht nu we het op de PS3 konden spelen. Denk inderdaad dat dit een geval huren wordt of wachten tot het een budget titel is geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit em al sinds zondag fanatiek te spelen en de game is veel beter dan de Bodokai's. De presentatie zit goed in elkaar met die drama pieces tussendoor. Het vecht systeem kent ook voor een DBZ game veel diepgang. Je kunt als je goed speelt alles ontwijken. Online is wisselend, de ene keer speel je tegen een leuke tegenstander die vecht en super aanvallen gebruikt en de andere keer speel je tegen iemand die alleen maar rondjes vliegt en kamehameha's schiet. Het is wel leuk dat die strategie niet goed werkt in de game. Ik heb de meeste slechte spelers in een paar seconde in elkaar geschopt. Vooral de ultimate guard waarmee je in principe elke super attack kunt blocken is een hele goede toevoeging.

Het enige wat ik mis qua characters is Majin Vegeta en een aantal movie characters zoals Janemba. Aan de andere kant mis ik de andere 80 Tenkaichi mannetjes totaal niet. De belangrijkste zitten in Burst Limit en ze zijn allemaal verschillend qua vechtstijl en aanvallen. Je hebt niet 4 dezelfde androids maar echt twee verschillende met totaal andere moves en dat vind ik persoonlijk beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whyz
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

whyz

Afdeling icoonloos

Kijk ik zat nog te wachten op dit spel. Ik was de demo al een tijdje aan het spelen, zag er grafisch erg goed uit. Heb hem daarnet toevallig op kunnen pikken bij de Bart Smit.

Ik denk dat dit spel het voornamelijk van VS battles moet hebben als ik het zo hoor, wat mijn inziens ook niet heel erg is daar het ook een beat em up is.

Right for all the wrong reasons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tooter
  • Laatst online: 27-06-2023
heb hem ook op 4 juni gekocht ( k zag em per toeval liggen bij de mm )

gouw wat foto`s en filmpjes gemaakt en toen op een ander forum ( gamespot.com) Iedereen jaloers gemaakt. erg vermakelijk dat al die amerikanen.canadezen er niet tegen konden.

maar vond het spel erg kort en te makkelijk.want heb em nu al uitgepeeld. Moet alleen nog 7 Very hard fights.

Online vind ik het wel een stuk leuker maar Overal is deze game gewoon weer meer van het zelfde
T ziet er wel erg mooi uit en de cutscenes/(drama pieces) zijn op het begin wel leuk maar daarnaar gaan ze wel zwaar vervelen.
En erg jammer is het ook dat ze de gehele buu saga achterwege laten.
Maar de brolly saga is opzich ook wel leuk.

hehe gek onnie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J_star
Heb hem nu ook bijna uitgespeeld, maar jezus wat is broly een irritante char. Ik moet zeggen dat dit niet een game is als die straks uitgespeeld is snel oppak, misschien keer 1vs1, maar er zit niet echt dikke replay value in.

Maar leuk om gedaan te hebben. Op maar burst limit 2 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Heb dit spel ook al een tijdje en uitgespeeld. Ben nu op normal alle Z-Ratings aan het halen. Kijken of ik nog wat extra spulletjes kan vrijspelen. Het feit dat ELKE char andere moves heeft maakt het anders dan 10 poppetjes met zelfde moves en andere skin. Ook het feit dat Morphen je fatique verlaagt + een statbonus geeft voegt ook wel wat toe vind ik. Al met al is dit een vermakelijke beat-em-up. Ik vind het een aanrader voor de DBZ-fans. Het feit dat je van het ene gevecht in het andere gevecht word gestort.. is ook niet echt relevant. Als je DBZ fan bent.. weet je precies waar het over gaat.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 11-10 20:32

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Zojuist gekocht, tijdje de demo gespeeld en meteen verkocht. Good ol' DBZ gevoelens waren weer helemaal terug. Zal nog even flink oefenen worden met blokken en die aura actions, maar het voelt bijna alsof je in de anime zit te meppen :P Zeker de verschillende 'scenes' (2x superattack, of die button bashing stukken, lekkere close combat, air combat)

Ik heb zelf de serie actief t/m Cell Saga gekeken (waar gohan de finale doet toch?), maar begreep dat je niet tot die laatste stage kan met Gohan.

Net als bij tekken, na alles te hebben gehaald blijf ik em toch willekeurig spelen, paar cpu battles of beetje free-fighting in training. De demo gaf mij al zo'n heerlijke 'woei' gevoel, dus zal wel goed komen met totale spel :)

(tien heeft toch wel zijn tri-beam he? :P)

[ Voor 3% gewijzigd door SinergyX op 20-06-2008 13:17 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-10 10:24

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Een vriend van me heeft de game gekocht? Ziet er tof uit maar het is voor mij geen topper, Heb zelf DBZ gevolgt en vind het ook erg jammer dat je maar tot Cell gaan. Verder zitten er voor mij echt veel variatie in de gameplay. Elk gevecht is bijna hetzelfde.

Ik vond DBZ Budokai Tenkaichi 2 (oid) op de Wii een stuk leuker.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
SinergyX schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 13:16:
Zojuist gekocht, tijdje de demo gespeeld en meteen verkocht. Good ol' DBZ gevoelens waren weer helemaal terug. Zal nog even flink oefenen worden met blokken en die aura actions, maar het voelt bijna alsof je in de anime zit te meppen :P Zeker de verschillende 'scenes' (2x superattack, of die button bashing stukken, lekkere close combat, air combat)

Ik heb zelf de serie actief t/m Cell Saga gekeken (waar gohan de finale doet toch?), maar begreep dat je niet tot die laatste stage kan met Gohan.

Net als bij tekken, na alles te hebben gehaald blijf ik em toch willekeurig spelen, paar cpu battles of beetje free-fighting in training. De demo gaf mij al zo'n heerlijke 'woei' gevoel, dus zal wel goed komen met totale spel :)

(tien heeft toch wel zijn tri-beam he? :P)
Ik wil niet teveel verklappen, maar het gaat tot en MET de Cell-sage. Ga er dus vanuit dat Gohan hier ook bij betrokken word.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Stage als in Saiyan transformatie. Gohan bij de laatste battle krijgt ook alemaal van dat electriciteit om zich heen.

edit, oh wacht: Super Saiyan 2 (dus na Super morph :P), pluspuntje :)

Naja, vanavond flink spelen en nog wat youtube episodes kijken :D

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zooo na het ietswat teleurstellende Burst limit (weinig personage's en korte speelwaarde/verhaal)
is er dan eindelijk "Dragonball Raging Blast"!! kreeg hem vandaag in de Brievenbus,zat te twijfelen of ik hem wel zou kopen maar gisteren even de knoop doorgehakt haha

het is de opvolger van Budokai Tenkaichi 3 en zou eerst dan ook Budokai Tenkaichi 4 gaan heten maar de uitgever heeft daar vanaf gezien..

er zitten volgens de achterkant van het doosje 70 personage's in maar dat is inclusief transformaties haha
volledig vernietigbare omgevingen (moet ik nog even testen) en hij gaat door tot en met de buu saga :D
tevens zit er ook een soort van shop in waar je je door gevechten te voltooien behaalde punten kan uitgeven aan costumes en krachten (net als in budokai dus) en er zit ook een leuke multiplayer modus op..

verkrijgbaar op xbox360 & ps3

zal binnenkort even mn ervaringen delen met jullie op dit forum aangezien ik nog geen Raging blast forum gevonden heb hier.. (en niet de meest geschikte persoon ben om er 1 te maken/recent te houden)

p.z. er is ook een "Vegeta super saiyan 3" unlockable!!!! wooohooo

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2009 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Ik ben eigenlijk wel een beetje klaar met de Dragonball (Z/GT) fightinggames ...
Ik wacht nog steeds op een fatsoenlijke rpg (geen handheld) waarin je het hele verhaal van DBZ speelt!

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ze zijn nog altijd bezig met een DBZ MMO, mischien ooit :P Maar Raging blast demo gespeeld, an sich speelt het best lekker maar wederom iets te veel button bashing. Wel leuk dat je nu moves ook echt kan dodgen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Raging Blast is een aanfluiting. Het ziet er niet veel beter uit dan BT3 voor de Wii en speelt nog beroerder ook. Een enorme teleurstelling, vooral na het grafisch indrukwekkende Burst Limit.
Pagina: 1