Hoi iedereen, ik heb vandaag van m'n Vista 64-bits systeem een dual boot systeem met Vista en XP Professional gemaakt. Het instellen van het dual boot systeem verliep nagenoeg vlekkeloos dus daar was ik al blij mee
Nu heb ik echter een probleem, alle programma's op de partities naast die van Vista en XP, die onderdelen geïnstalleerd hebben op de Vista partitie/andere partities krijg ik niet aan de gang onder XP omdat alle associaties die de programma's hebben op de een of andere manier niet worden herkent/verneukt zijn (ook missen er veel .dll bestanden of wordt er weer gevraagd naar CD-Keys en dergelijke). Weten jullie of hier een makkelijke oplossing voor is of moet ik ze allemaal opnieuw installeren binnen XP? Of kan ik delen van mijn Vista schijf kopieren naar mn XP schijf?
Hoe werkt het eigenlijk als je spellen die bijvoorbeeld gebruik maken van savegames in My Documents wilt installeren? Moet dat ook tweemaal om ze zowel in XP als Vista werkende te krijgen?
Hoe werkt het eigenlijk als je spellen die bijvoorbeeld gebruik maken van savegames in My Documents wilt installeren? Moet dat ook tweemaal om ze zowel in XP als Vista werkende te krijgen?
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2008 17:07 ]