Midden februari heb ik opdracht gegeven om per 19 mei het nummer van mijn Vodafone abonnement over te zetten naar een Vodafone prepaid simkaart. Hiervan heb ik een bevestiging ontvangen per brief, dus ik had er alle vertrouwen in dat het goed zou gaan. Tegelijkertijd heb ik mijn abonnement opgezegd per 19 mei, omdat ik minder ben gaan bellen en er tegenwoordig ook Blox bestaan voor prepaid.
Mijn nummer is tot op vandaag, 3 juni nog steeds niet over. Inmiddels ben ik 8 telefoontjes verder met de Vodafone klanten(service
). Gemiddelde duur was zo ongeveer 15 minuten, wat mij al 2 uur bellen gekost heeft. Zo'n beetje ELKE servicedeskmedewerker wist mij een ander verhaal te vertellen.
- Ik zou een simkaart toegestuurd moeten krijgen ipv er zelf 1 kopen
- Mijn adresgegevens zouden niet kloppen, terwijl ik 2 maanden terug al post ontving op mijn nieuwe adres
- Vrijdag 23 mei is mij beloofd dat uiterlijk maandag 26 mei mijn nummer over zou gaan, dat is niet gebeurd
- Per mail heb ik 28 mei doorgekregen dat mijn klacht/opdracht de hoogste prioriteit heeft (wat dus nu al een week is?)
- Er zouden problemen zijn met de nummerportering en het systeem kan niet handmatig worden aangestuurd
Gezien het laatste punt en de tot op dit moment beroerde klantenservice vraag ik me af:
Zijn er daadwerkelijk ook meer mensen met dit probleem?
Mijn nummer is tot op vandaag, 3 juni nog steeds niet over. Inmiddels ben ik 8 telefoontjes verder met de Vodafone klanten(service
- Ik zou een simkaart toegestuurd moeten krijgen ipv er zelf 1 kopen
- Mijn adresgegevens zouden niet kloppen, terwijl ik 2 maanden terug al post ontving op mijn nieuwe adres
- Vrijdag 23 mei is mij beloofd dat uiterlijk maandag 26 mei mijn nummer over zou gaan, dat is niet gebeurd
- Per mail heb ik 28 mei doorgekregen dat mijn klacht/opdracht de hoogste prioriteit heeft (wat dus nu al een week is?)
- Er zouden problemen zijn met de nummerportering en het systeem kan niet handmatig worden aangestuurd
Gezien het laatste punt en de tot op dit moment beroerde klantenservice vraag ik me af:
Zijn er daadwerkelijk ook meer mensen met dit probleem?