Toon posts:

Vreemd printerprobleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Na veel problemen heb ik mijn compu toch weer (bijna) perfect aan het werken. Ik draai momenteel met Windows Millenium (final release). Mijn printer (een HP Deskjet 710C) wil geen geel printen! Ergens midden in een print kapte het geel ermee... dus dacht ik dat de cartridge leeg was. Een nieuwe gehaald, erin gedaan maar nog steeds geen geel!
Hij print alsof er niets aan de hand is maar geel/geeltinten is er niet bij. Ik heb al eens de cartrige gereinigd, de contacten schoongemaakt, de nieuwste drivers geinstalleerd maar dat mag niet baten.... hij doet net alsof er geen geel bestaat...

Iemand een suggestie?

• Pjotrik
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 21:56

Pjotrik

Wat ben je aan het doen?

Is er niet een contactje vuil of omgebogen in de printercartridgehouder?

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dat al gecontroleerd en (vreemd genoeg) is dat het niet... Ik zou ook niet weten hoe dat gebeurt zou moeten zijn aangezien ik dat ding er niet uit heb gehad voordat het tekort aan geel of wat dan ook begon!

Verwijderd

Gebruik je wel een vol bedraadde printerkabel ? Als je goedkope kabel gebruikt met een HP printer weet ik uit ervaring dat je problemen krijgt. Geel stopt bijvoorbeeld halverwege omdat de printer aangeeft dat de buffer leeg is maar doordat dat signaal niet aankomt op de LPT poort komt er dus geen geel aan, etc.

Verwijderd

Topicstarter
Hmmmmm het zou wel eens de kabel kunnen zijn ja! Ik heb namelijk mijn scanner een oaar dagen terug rechtop achter de computer gezet, dus misschien dat de kabel niet goed zit.. ik ga zo eens ff een andere kabel halen!

Ik hou jullie op de hoogte!