Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Photoshop print probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een beetje een vaag probleem, wat ik nu al voor de tweede keer heb zien terug komen, bij verschillende computers...

Wanneer iemand vanuit Photoshop CS3 probeert te printen word er maar een gedeelte afgedrukt, ongeveer een kwart van de foto. Wanneer je echter een preview maakt in voorvertoning (dit is inderdaad op een mac) en vanuit preview print is het printje gewoon goed.

Ik heb al de preferences verwijdert en gekeken of er bijzondere instellingen in photoshop werden gebruikt, dit was in dit geval niet zo. Het lijkt toch iets in photoshop te zijn maar ik heb echt even geen idee waar ik dit moet zoeken.

Iemand hier enig idee?

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Is het geen idee om dit bij Adobe neer te leggen? Daar heb je waarschijnlijk de grootste kans op succes :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
Hmm... misschien moet ik dat inderdaad dan maar gaan doen...

• Savantas
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-11 18:59
Lijkt me dat je dan ergens de instellingen van de printer niet geod hebt staan. Of als je direct print dat hij dan netjes op het aantal dpi wat de oorspronkelijke afbeelding is gewoon naar de printer stuurt, en je dan dus steeds alleen de linkerbovenhoek ziet.

Ik denk niet zwart-wit, ik denk diapositief! ( ͡° ͜ʖ ͡°)