[JAVA Eclipse + BIRT] Dynamic connection profile store

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit nu al 2 dagen bezig met zoeken naar een manier om dit toch maar op te lossen..
Het zit als volgt.. ik heb een connection profile bestand geexporteerd en dit bestand gelinkt aan een rapport via property binding om zo de datasource gegevens mee te geven.

zolang ik het lokaal doe werkt het perfect door de bestandslocatie (zowel absoluut als relatief) mee te geven via een parameter. Maar vanaf dat ik het rapport en bestand op een WAS server zet met websphere maakt het niet uit of ik de bestandslocatie relatief of absoluut meegeef.. het bestand wordt niet gevonden.

Ik heb al elke mogelijke manier geprobeerd om relatief te verwijzen (het connection profile bestand staat in dezelfde map als het rapport), alsook absoluut.. maar tevergeefs.. Ook is er volgens mij geen enkel artikel online over birt, eclipse en dynamic connection profile dat ik nog niet gelezen heb..

heb ook al zitten kijken of er eventuele libraries ontbraken op de server maar elke library die ik tegenkwam die gebruikt wordt online heb ik toegevoegd op de server en ook dit werkte niet..

Ik besef dat er maar weinig mensen BIRT zullen kennen maar ik hoop toch dat er hier iemand zou zijn die mij kan helpen!