Toon posts:

15.4" laptops met WXGA+ resolutie

Pagina: 1
Acties:
  • 313 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ben geen regular hier maar volgens mij moet ik mijn topic hier plaatsen. Mocht ik toch fout zitten, meld mij dan even waar ik het wel plaatsen moet! Ik ben op zoek naar een 15.4" laptop met 1440x900 (WXGA+) resolutie. Welke keuze heb ik hierin? Ik zag dat het bij Dell wel kan, maar hoe is Dell de laatste tijd? Verder heb ik een budget van 800-900 euro. Wie kan mij adviseren wat betreft 15.4" laptops met WXGA+ resolutie? Kan dat met mijn budget? Ik heb ook gedacht aan een 17" want die hebben de resolutie wel, maar zijn die dingen echt log of niet?

Mvg,
Tim

• Bergen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 02-01 16:18

Bergen

Spellingscontroleur

Dell laptops zijn prima voor zover ik weet. Kijk ook eens hier.

Wat de logheid betreft, dat is nogal een persoonlijke mening he... De een vindt iets log, de ander vindt dat niet. Hiervoor kun je het beste langs een paar winkels gaan en zelf wat modellen bekijken en beoordelen.

[ Voor 11% gewijzigd door Bergen op 03-06-2008 15:20 ]

• CRiMiNaL
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-01-2024

CRiMiNaL

Witlof ^^

Beste Tim,

Kom zelf is met een paar suggesties, het is niet de bedoeling dat wij op GoT hier nu maar opzoek gaan naar 15.4" laptops onder de 900 euro voor jou, dat moet je zelf doen. Als je dan een selectie hebt gemaakt kun je gerust om advies vragen bij je keuze, maar dan heb je wel zelf al het zoekwerk gedaan.
Succes met het vinden van een geschikte laptop!

... MMORPG Addict.

• Rubu
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 10-01 17:53
Mag ik vragen waarom je per se een laptop met die resolutie wilt?
Ik heb zelf geen ervaring met 17" laptops maar naar wat ik hoor is dat eigenlijk niet te doen als je hem vaak in je rugtas hebt zitten.

• r0b
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10:31

r0b

Er zijn ook zat Lenovo/IBM laptops die in ieder geval WUXGA op 15,4" aanbieden (1920x1200)
Zie onder andere: http://www.thinkwiki.org/wiki/Category:T_Series voor verdere specificaties, prijzen weet ik zo niet.

Overigens heb ik zelf een simpele 15,4" 1280x800 gekocht, en voor het verschil in prijs kon ik mezelf een leuke 22" TFT kopen die ik thuis gebruik. :)
Onderweg maakt resolutie me niet zo uit, en als ik thuis ben sluit ik hem toch aan op de TFT )

[ Voor 37% gewijzigd door r0b op 03-06-2008 15:29 ]

Verwijderd

Topicstarter
Reden is dat ik online poker speel en daarom gebaat ben bij hoge resoluties zodat ik minstens 6 tafels zonder overlay op mijn scherm neer kan zetten. Ik kon zelf alleen een aantal van Dell en MSI vinden die aan mijn wens voldeden; ik vroeg niet zozeer om een aantal laptops die jullie voor mij moesten zoeken, ik vroeg alleen advies mbt een merk dat bijvoorbeeld deze schermen levert. Anderen: bedankt voor de info ik ga aan de slag.

• r0b
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10:31

r0b

Verwijderd schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 15:32:
Reden is dat ik online poker speel en daarom gebaat ben bij hoge resoluties zodat ik minstens 6 tafels zonder overlay op mijn scherm neer kan zetten. Ik kon zelf alleen een aantal van Dell en MSI vinden die aan mijn wens voldeden; ik vroeg niet zozeer om een aantal laptops die jullie voor mij moesten zoeken, ik vroeg alleen advies mbt een merk dat bijvoorbeeld deze schermen levert. Anderen: bedankt voor de info ik ga aan de slag.
Dan zou ik toch eerder een normale laptop halen met extra TFT ernaast; zo kan je ook nog eens dual-screen werken zodat je pokertafels op je 22" TFT staan en je makkelijk kan browsen op je laptop's eigen scherm.

Maargoed, dat is mijn mening :)

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12:49
Beste timvanl,

Dit topic voldoet helaas niet aan de eisen van het CSL Beleid

Van een tweaker wordt verwacht dat hij/zij zelf prima met behulp van benchmarks en reviews uit kan zoeken welk product het beste bij de gestelde eisen past. Binnen de CSL hebben we hiervoor een uitgebreide FAQ en uiteraard de "Best Buy Guide" (BBG).

Dit topic gaat dus op slot en we wensen je nog veel succes met het zoeken.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.