Toon posts:

HELP, HELP, HELP, HELP !!!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een SB live 1024 en ik krijg mijn dexxa stuurtje niet draaiend :(. HELP mijn want ik ben hopeloos en heb geen zin om een nieuw stuurtje of soundkaart te kopen.

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:13

GaMeOvEr

Is een hork.

Begin eens met wat meer info te geven ?

OS ?

Driverversie ?

PC-type ?

Wat heb je al geprobeerd ?

Aannames zijn fataal.

Verwijderd

Dit berichie komt mij bekend voor. Al eens eerder gepost??????

Check of je sysyeem je joystickpoort heeft geinstalleerd. Zo niet, jammer

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 19 februari 2001 17:01 schreef GaMeOvEr het volgende:
Begin eens met wat meer info te geven ?

OS ? Windows 98 :(

Driverversie ? Op het bijgeleverde cd'tje

PC-type ? Bij elkaar gesprokeld maar stabiel.

Wat heb je al geprobeerd ? Wat niet ?

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 19 februari 2001 17:02 schreef petpas het volgende:
Dit berichie komt mij bekend voor. Al eens eerder gepost??????

Check of je sysyeem je joystickpoort heeft geinstalleerd. Zo niet, jammer
Er staat heel netjes gameport of zo iets die is goed geinstalleerd.

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Waar gaat het mis dan ?

Staat dat ding in je Control Panel, onder Game-Controls of hoe dat heet er wel bij ?

Heb je al geprobeerd hem handmatig toe te voegen ?

Aannames zijn fataal.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hem handmatig toegevoegd (er zit namelijk geen software bij) zo deed hij het eerst ook maar nou heb ik alles upgedate en nu staat er not connected.

Verwijderd

Topicstarter
NOT CONNECTED :(

Verwijderd

Topicstarter
Weet niemand dit ???

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23:10

Floor-is

5.2

Niet zo ongeduldig zeg... Tsjongejonge.

Bericht hierboven

Verwijderd

Dat ding komt met een Adapter toch ? Heeft ie wel stroom ? Wat voor stuurtje is het ? Ik vind het al vaag genoeg dat er geen meegeleverde software bij zit !?

Ik had ook ooit dit probleem, maar dat kwam omdat ik een IRQ/DMA conflict had! Check dit! Kijk ff of je wat dingen (zoals USB indien je geen USB apparatuur hebt) uit kunt zetten in de BIOS... of zoals ACPI... Extra (onnodige) COM poorten..... enz.

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:08
LOL!!
ik zag deze topic als een topic met datum 2002 1 januari enzo die altijd bovenaan staan lol roflmao :D

• Glottis
  • Laatst online: 25-11-2024
ik weet het antwoord, maar als we zo doen, zeg ik lekker niks.
Sjonge jonge.

was flauw grapje, maar ik vond hem wel leuk... :)

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

En op een andere PC doet hij het dus wel, en hij zegt NOT CONNECTED en er zit geen software bij ?

Ben je al de website van de fabrikant geweest ? Er moet allicht iets bij zitten, zoals een beschrijving of zo ?

Heeft hij het op die PC altijd al gedaan of nog nooit ? Heb je er een ander OS opgezet vanuit een werkende configuratie ?

Wat is het verschil tussen de PC waar hij het wel op deed en diegene waar hij het nu niet op doet ?

Aannames zijn fataal.

Verwijderd

Topicstarter
Ik had eerst een P166 pro met 64 mb dit werd mij een beetje te langzaam dus ik update. Een PIII 1000 met 256 mb en een Asus mobo. Ik moest wel win98 opnieuw installeren en dus ff format c:. Dus nu alles eigenlijk nieuw en mijn oude geluidskaart paste niet op dit nieuwe mobo dus ik een SBlive 1024 kopen en installeren werkt prima ik zet mijn dexxa stuurtje erop, die je installeert door een joystick aan te maken met 2 assen en 4 knoppen. Normaal staat er dan ok maar nu staat er not connected en ik weet niet hoe ik dit kan oplossen en waar het aan ligt.

• bartie
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-01-2023

bartie

algeblaat

en ik heb nog steeds precies hetzelfde probleem met mijn oude Trustmaster T1, die het op de pc van mn zus perfect doet met een ouwe Ensoniq geluidskaart :( en hetzelfde OS

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-08 16:11

ReseTTim

Chocolate addicted

gebruik gewoon USB, werkt veel makkelijker.

btw hebbie eigenlijk wel al een stuurtje/joystick/gamepad aangesloten op je USB als dat zo is dan wil ie je standaard gamepoort niet meer gebruiken ofzo. iniedergeval als ik mijn USB stuurtje gebruik kan ik niet mijn T2 stuurtje ook aansluiten.

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

Verwijderd

Misschien een tip: installeer de standaard Microsoft gamepoort, en schakel daarna de SB Live gamepoort uit. Ooit gezeik gehad met een Thrustmaster stuurtje dat ie geen gamepoort kon vinden met de standaard Creative driver

Verwijderd

heb zelfde probleem gehad. Toevallig toch geen Windows98 SE. Bij mij was de oplossing : WinME installeren of terug keren naar Windows 98 (1e versie).

Wat juist de oorzaak was weet ik niet maar ik vermoed dat het toch wel een Windows probleem is (in mijn geval specifiek met Win98SE).

• bartie
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-01-2023

bartie

algeblaat

ik heb ME,

en geen andere stuurtjes of wat dan ook.., wel een USB scanner erop trouwens en software voor USB digi cam maar die zit er nie ingeplugt
Pagina: 1