Specs :
Medion PC
Mobo ?? Heeft Phoenix bios
CPU Pentium 4 2.6 ghz
Ram 1 x 512 1 x 256
Voeding 350 Watt voeding die er al inzat.
en een 350 watt voeding uit een PC met een celeron CPU erin met onboard vga.
Ik had gister mijn pc schoongemaakt, aangezien er veel stof overal op zat.
Toen ik na de schoonmaakbeurt de stekker weer achter in de pc deed, begon de voeding te tikken, en het lampje aan de voorkant van mij pc sprong aan en uit op hetzelfde ritme.
Ik heb inmiddels alles van de voeding afgehaald, behalve de brede stekker die in het moederbord gaat. Dan blijf ik hetzelfde probleem houden.
Dus andere voeding geprobeerd, Hierbij heb ik precies hetzelfde probleem.
Overigens als ik niets op de voeding aansluit heb ik er geen last van. ( heb dit maar enkele sec gedaan, omdat de voeding dan kapot kan gaan)
Het lijkt mij dat of het moederbord of de CPU kapot is.
Ik ga overigens vandaag proberen om er een andere CPU erop te zetten, aangezien ik die volgens mij nog heb liggen.
Ik hoop dat jullie suggesties hebben, waaraan het misschien zou kunnen liggen, of tips.
Alvast bedankt
Medion PC
Mobo ?? Heeft Phoenix bios
CPU Pentium 4 2.6 ghz
Ram 1 x 512 1 x 256
Voeding 350 Watt voeding die er al inzat.
en een 350 watt voeding uit een PC met een celeron CPU erin met onboard vga.
Ik had gister mijn pc schoongemaakt, aangezien er veel stof overal op zat.
Toen ik na de schoonmaakbeurt de stekker weer achter in de pc deed, begon de voeding te tikken, en het lampje aan de voorkant van mij pc sprong aan en uit op hetzelfde ritme.
Ik heb inmiddels alles van de voeding afgehaald, behalve de brede stekker die in het moederbord gaat. Dan blijf ik hetzelfde probleem houden.
Dus andere voeding geprobeerd, Hierbij heb ik precies hetzelfde probleem.
Overigens als ik niets op de voeding aansluit heb ik er geen last van. ( heb dit maar enkele sec gedaan, omdat de voeding dan kapot kan gaan)
Het lijkt mij dat of het moederbord of de CPU kapot is.
Ik ga overigens vandaag proberen om er een andere CPU erop te zetten, aangezien ik die volgens mij nog heb liggen.
Ik hoop dat jullie suggesties hebben, waaraan het misschien zou kunnen liggen, of tips.
Alvast bedankt
[ Voor 12% gewijzigd door bisselke op 03-06-2008 12:58 ]