Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Wie o wie kan me helpen om TomTom op mn E51 te krijgen.
als ik het probeer via de Nokia PC suite dan lukt de install niet.
als ik het via de pc suite en bestandsbeheer doe lukt het ook niet en als ik mijn 4gb kaartje in de pc doe dan wordt hij niet herkend en moet ik hem eerst formatteren en als ik hem in de nokia doe dan zegt ie ook dat ie niet herkend wordt en dat ik eerst weer moet formatteren met de E51.
volgens de topic moet ik gewoon tomtom op het kaartje kopieeren en als ik dan het kaartje erin doe gaat ie installeren. nou dat is bij mij nog niet gelukt. :?

ook ben ik benieuwd of ik ergens Nokia mappen kan downloaden???
ik ga volgende week naar Kusadasi in Turkije en zou het dan leuk vinden om daar wat te kunnen rondkijken en daarna mijn hotel weer terug te kunnen vinden. 8)7

• TheFirepit
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21-11 15:32

TheFirepit

Vuurbal

Je vraag hoort thuis in Het Nokia 51 topic

[ Voor 3% gewijzigd door TheFirepit op 03-06-2008 13:16 . Reden: Zie dat je hem al gevonden had :) ]

It's nice to be important, but it's more important to be nice.

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-11 12:53

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Verwijderd schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 12:46:
Wie o wie kan me helpen om TomTom op mn E51 te krijgen.
als ik het probeer via de Nokia PC suite dan lukt de installatie niet.
als ik het via de pc suite en bestandsbeheer doe lukt het ook niet en als ik mijn 4gb kaartje in de pc doe dan wordt hij niet herkend en moet ik hem eerst formatteren en als ik hem in de nokia doe dan zegt ie ook dat ie niet herkend wordt en dat ik eerst weer moet formatteren met de E51.
volgens de topic moet ik gewoon tomtom op het kaartje kopiëren en als ik dan het kaartje erin doe gaat ie installeren. nou dat is bij mij nog niet gelukt. :?

ook ben ik benieuwd of ik ergens Nokia mappen kan downloaden???
ik ga volgende week naar Kusadasi in Turkije en zou het dan leuk vinden om daar wat te kunnen rondkijken en daarna mijn hotel weer terug te kunnen vinden. 8)7
Bel TomTom even. Die hebben namelijk een helpdesk die jou kan helpen.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Dit topic is gesloten.