Ik wil graag een goed betaalbaar navigatiesysteem zonder poespas.
Ik zou graag gaan voor de Garmin Nuvi 250, maar ik zit met enkele punten in het achterhoofd.
Daarom wil ik hier eens de mogelijkheden bespreken en hem afzetten tegen de TomTom One Europa (ook een optie).
Je kunt er van uit gaan dat ik mezelf al geïnformeerd heb, dus niet zomaar een topic aangemaakt heb zonder eerst te zoeken.
De punten:
Garmin Nuvi 250
+ Goedkoper
+ Schermpje schijnt iets beter te zijn bij zonlicht
+ SD uitbreidingsmogelijkheid
- Geeft geen max. snelheid aan
TomTom One Europa (3rd/4rd editions)
+ Geeft max. snelheid aan.
+ Meer software voor te vinden
- Geen SD uitbreidingsmogelijkheid
Ik wil graag de Garmin, maar het gebrek aan max. snelheid weergave en (misschien) software zijn voor mij erg belangrijke minpunten. Bij mij nu de vraag, zijn die dingen op te lossen?
Dus is de max. snelheidsweergave voor wegen er wel in te zetten en is het vinden van software (updates, aanvullingen) minder lastig dan ik nu denk?
Ik zou graag gaan voor de Garmin Nuvi 250, maar ik zit met enkele punten in het achterhoofd.
Daarom wil ik hier eens de mogelijkheden bespreken en hem afzetten tegen de TomTom One Europa (ook een optie).
Je kunt er van uit gaan dat ik mezelf al geïnformeerd heb, dus niet zomaar een topic aangemaakt heb zonder eerst te zoeken.
De punten:
Garmin Nuvi 250
+ Goedkoper
+ Schermpje schijnt iets beter te zijn bij zonlicht
+ SD uitbreidingsmogelijkheid
- Geeft geen max. snelheid aan
TomTom One Europa (3rd/4rd editions)
+ Geeft max. snelheid aan.
+ Meer software voor te vinden
- Geen SD uitbreidingsmogelijkheid
Ik wil graag de Garmin, maar het gebrek aan max. snelheid weergave en (misschien) software zijn voor mij erg belangrijke minpunten. Bij mij nu de vraag, zijn die dingen op te lossen?
Dus is de max. snelheidsweergave voor wegen er wel in te zetten en is het vinden van software (updates, aanvullingen) minder lastig dan ik nu denk?
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2008 11:44 ]