Monitor flipt

Pagina: 1
Acties:

• Wizzing
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 24-02 10:53
Mijn monitor die flikkert soms. Het is dan net of ie even uitvalt en dan weer aanspringt. Je hoort hem dan ook knippen (stroomschokje). Volgens mij zit er niet ergen een snoertje los.
gaat mijn monitor stuk.... of is het iets anders... Thanks

• dominic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21-08 19:07

dominic

will code for food

Interne voeding gaat naar de knoppen..

Cola in laten vallen?

Je kan hem even openmaken maar heeft nog weinig zin denk ik..

Download my music on SoundCloud

• SiliconError
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 29-10-2025

SiliconError

:(){ :|:& };:

De moni waar ik nu achter zit doet dat ook (15" Comprak V510) wel eens... ff knippertje, je hoort het flitsje en dan gaat ie weer verder.
Paar maanden geleden had ie ook lijnen op 1/3 en 2/3 die helemaal op een neer sprongen.
Issie weer helemaal overheengekomen :) maar als ie morgen dood is dan verbaast het me ook niks...

Verwijderd

Zelfde probleem hier. Met mijn vaders monitor. Hij knippert af en toe en alleen als hij lang aanstaat. Zal wel door het merk komen. Het is trouwens een 17inch TRUST pro vision master. Kun je niks aan doen volgens mij. Bij mij deed hij dat al vanaf het begin.

Never trust een trust ;(

Verwijderd

Op maandag 19 februari 2001 22:12 schreef Shabby het volgende:
Zelfde probleem hier. Met mijn vaders monitor. Hij knippert af en toe en alleen als hij lang aanstaat. Zal wel door het merk komen. Het is trouwens een 17inch TRUST pro vision master. Kun je niks aan doen volgens mij. Bij mij deed hij dat al vanaf het begin.

Never trust een trust ;(
Ja, dat zijn idd kut monitoren, ik heb er ook 1, als ik mijn telefoon in de buurt leg begint hij te flippen, en in de hoek links onder knippert het beeld ook wel eens.

• Wizzing
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 24-02 10:53
Bedankt voor jullie reacties mensen....
Nog geen 5 minuten na het posten van deze vraag ging mijn monitor plat :( Hij is nu naar de fabriek, voeding was stuk...
Ik heb nu even tijdelijk bij mijn broer een oude monitor geleend.... ziet er niet uit... maar het werkt!

• Mastermind
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-08 20:09
Mijne had het eerst ook, echt een hele harde POK ik schrok me altijd de tering, maar hij heeft er nu geen last meer van sinds ik een Voodoo-III kaart heb...
Pagina: 1