Ik wil waarschijnlijk weer eens iets onmogelijks, maar ik zal het igg proberen.
Ik heb een 'database.mdb'
Als je deze database opent met MS Access zie je een grote tabel met 4 kolommenen en >5.000 rijen.
De tabel is als volgt opgebouwd:
etc, etc
Nu wil ik hier tekst files van maken of html files of whatsoever, maar met de volgende indeling.
[map 1] --> [deel 1] --> tekst.txt
[map 1] --> [deel 2] --> tekst.txt
[map 2] --> [deel 1] --> tekst.txt
etc, etc
Dus een 66 mappen, met daarin varierent 5-150 mappen met daarin 1 tekst bestand met alle tekst.
Kan dit, en zoja, waarmee ?
Exporteren in Access resulteerd in een heel groot html/txt bestand met daarin een hele grote statische tabel met alle data, daar heb ik niet echt iets aan, ik wil het ordenen.
En het wordt een beetje een karwei als je dat met de hand moet gaan doen
Ik heb een 'database.mdb'
Als je deze database opent met MS Access zie je een grote tabel met 4 kolommenen en >5.000 rijen.
De tabel is als volgt opgebouwd:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
| 1 1 1 tekst 1 1 2 tekst 1 2 1 tekst 1 2 2 tekst 1 2 3 tekst ... 66 5 14 tekst 66 5 15 tekst |
etc, etc
Nu wil ik hier tekst files van maken of html files of whatsoever, maar met de volgende indeling.
[map 1] --> [deel 1] --> tekst.txt
[map 1] --> [deel 2] --> tekst.txt
[map 2] --> [deel 1] --> tekst.txt
etc, etc
Dus een 66 mappen, met daarin varierent 5-150 mappen met daarin 1 tekst bestand met alle tekst.
Kan dit, en zoja, waarmee ?
Exporteren in Access resulteerd in een heel groot html/txt bestand met daarin een hele grote statische tabel met alle data, daar heb ik niet echt iets aan, ik wil het ordenen.
En het wordt een beetje een karwei als je dat met de hand moet gaan doen