Geen Crysis Patches cq software? Pardon?

Pagina: 1
Acties:

• XRayXI
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 30-09-2025
Berichtgeving is onjuist!

Zie mijn reacties op :

nieuws: Crytek stopt ondersteuning Crysis

Ja klopt... "Patch 1.3" komt er niet nee, maar ze zijn druk bezig op de achtergrond.

Rectificatie lijkt me dan ook zeker op zijn plaats, tot Crytek werkelijk met (eigen!) nieuws komt.

Bestudeer of lees jullie artikel en lees het werkelijke artikel en aan woorden cq vertaling "waarschijnlijk" "assuming" helpt niemand verder.

Er zijn nog mensen bij CryMod aan het werk en deze kunnen wat meer verbeteren.
En dankzij MODs kan er meer uit CryEngine gehaald worden.
(als voorbeeld de COD series)

Meer info mogelijk via CryMod.

Wees beleefd en lief voor je PC, soms eet het niets en mag je uitzoeken, wat niet smaakt

• Paul Hulsebosch
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 13-12-2025
Ik zie niet waar het bericht onjuist is. Crytek geeft zelf aan dat ze hoogstwaarschijnlijk geen patch 1.3 meer zullen vrijgeven en ook geen dedicated Linux-server meer zullen maken. Als er inderdaad geen patch 1.3 komt, en dat lijkt het geval, dan is de ondersteuning vanuit Crytek dus feitelijk gestaakt. Dat is wat in het bericht staat. Het bericht spreekt niet over mods vanuit de community. Die zijn er en zullen er hopelijk blijven, maar dat was niet het onderwerp van het bericht. Een rectificatie lijkt me dus niet op zijn plaats. Hooguit een aanvullend bericht over mods voor Crysis, en mocht er een interessante mod voor het spel vrijgegeven worden, is dat absoluut een nieuwsbericht waard. Dus hou ons op de hoogte (al zullen we zelf ook een oogje in het zeil houden).

• XRayXI
Overzicht:

Patch 1.2.1 = versie 1.1.1.6156.
Patch x.x.x.= versie 1.1.1.62xx
Patch x.x.x.= versie 1.1.1.6350
Patch x.x.x.= versie 1.1.1.6413 (afgelopen weekend)
Patch x.x.x.= versie 1.1.1.6419 (zoals server zichtbaar aangeeft)

Rectificatie is zeker op zijn plaats noodzakelijk.
Tenzij jullie meer weten dan ik of Crytek of EA.

Afbeeldingslocatie: http://i190.photobucket.com/albums/z219/Modest71/03-06-2008-EA_Server.jpg

Hebben jullie, of Heer Hulsebosch, ooit aan gedacht dat 1.3 overgeslagen kan worden?

Jullie vinden een nieuwsbericht waard dat 1 Patch (1.3) niet komt???
Maar degelijk nog achtergrond werkzaamheden bezig zijn??

Bekijk 159.153.141.221:64087 pelota y tacos
Server van Electronic Arts.

Een bericht plaatsen in positieve stemming mag, maar jullie stampen het spel maar de grond in. Terwijl er letterlijk nergens staat dat er totaal geen software OF patches voor Crysis komt.

Ze mogen van Patch 1.2.1 direct naar Patch 2.0

Over dedicated Linux-server is waar.
Dat klopt, maar er is nog een team van 25mensen bezig met "dedicated Linux-server" en ze zijn bijna klaar. Echter alleen dat Crytek nog in moet stemmen,

[ Voor 14% gewijzigd door XRayXI op 03-06-2008 19:20 ]

Wees beleefd en lief voor je PC, soms eet het niets en mag je uitzoeken, wat niet smaakt

• XRayXI
Edit

[ Voor 99% gewijzigd door XRayXI op 04-06-2008 21:01 . Reden: Orginele screenshot PM CryMod geplaatst ]

• XRayXI
Officeel antwoord gehad van Alex.
Dit zogenaamde "nieuws" is onzin!

Ik hoop dat verdere akties volgen.

http://i190.photobucket.c...CryMod_PM_CRYMOD-Alex.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i190.photobucket.com/albums/z219/Modest71/CryMod_PM_CRYMOD-Alex.jpg

Voor de duidelijkheid en echtheid screenshot van mijn PM.

• Motrax
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Motrax

Profileert

Wat is er mis met de officiele mededeling? Daar staat in vermeld dat 1.3 niet komt en er wordt niks vermeld over een volgende patch.

Dat er hier en daar nog wat ondersteuning wordt geleverd en dat obscure berichten van het mod forum 'beloven' dat er nog wel patches komen is op zijn zachts gezegd dubieus. Zo lang Crytek niet met een officiele mededeling komt, blijft het bij vage speculatie.

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

• XRayXI
Hoe kunnen de mensen op Duitsland EN op Tweakers plaatsten dat er niets meer komt.
"hoogstwaarschijnlijk " ? Tekst :"Marschal vertelt het niet letterlijk, maar er valt geen andere conclusie te trekken uit zijn woorden. De Community Manager meldt dat er hoogstwaarschijnlijk geen nieuwe patch meer voor het spel zal verschijnen"

Hoe kan Tweakers nu meer weten dat Crytek ?? Het is echter nu alleen zo, trap het spel en Crytek "maar" onderuit. Zeker om de titel van Tweakers: Crytek stopt ondersteuning Crysis
Wat een regelrechte onzin.

[ Voor 13% gewijzigd door XRayXI op 05-06-2008 00:22 ]

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Hij zegt het letterlijk zelf: er komt geen patch 1.3, maar verdere ondersteuning wordt niet uitgesloten - ik denk hier dus aan installatieproblemen, bugs met hardware-ondersteuning en support voor gamers. De uitleg van * Paul onderstreep ik dan nogmaals, want een update in versie '1.1.1.6419' wil niet meteen zeggen dat er een patch aankomt, en het is nog maar de vraag of die updates gerelateerd zijn aan de client van Crysis en niet voor een ander onderdeel van het spel waar de gamer niet mee te maken heeft.

By the way, het is wel zo prettig om de Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/templates/tweakers/images/icons/view.gif-knop te gebruiken als je iets nieuws te melden hebt terwijl je net een reactie hebt geplaatst. Je reageert al vrij druk en het plaatsen van meerdere reacties maakt het dubbel zo druk, eerder een geagiteerde indruk ;).

• XRayXI
Bedankt voor de tip.
Maar te zeggen en niet in quotes: Crytek stopt ondersteuning Crysis. Zeg je ermee dat het over is met Crysis, dankzij Crytek. Maar dat is niet het geval en zie mail terug van Manager Alexander. Houdt in dat er niet gelezen wordt. Mocht het zijn dat email PM niet te lezen is:

http://www.crysis-thegame.com/
http://www.incrysis.com/i..._content&task=view&id=657

"greetings,
there won't be a patch 1.3 at this stage, which doesn't mean there won't be any support for Crysis anymore.
-alex"

[ Voor 13% gewijzigd door XRayXI op 05-06-2008 00:10 ]

• Gomez12
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-10-2023
X-Rayonline schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 00:06:
Bedankt voor de tip.
Maar te zeggen en niet in quotes: Crytek stopt ondersteuning Crysis. Zeg je ermee dat het over is met Crysis, dankzij Crytek. Maar dat is niet het geval en zie mail terug van Manager Alexander. Houdt in dat er niet gelezen wordt. Mocht het zijn dat email PM niet te lezen is:

http://www.crysis-thegame.com/
http://www.incrysis.com/i..._content&task=view&id=657

"greetings,
there won't be a patch 1.3 at this stage, which doesn't mean there won't be any support for Crysis anymore.
-alex"
En als er at this stage geen patch 1.3 komt, wat voor grote ondersteuning gaat er dan nog wel komen?
Dat de simpele support wel doorgaat is gewoon normaal, dat ze blijkbaar geen programmeurs meer willen inzetten voor een grootschalige patch 1.3 duidt er bij mij toch echt op dat er geen uitgebreide support meer komt, dus dat de ondersteuning feitelijk gestopt is.

IMHO kan support ook gewoon iets heel simpels betekenen als een forum openhouden en 1 persoon die er 1x per week een blik op werpt. Dat is ook support, maar geen patch 1.3 betekent imho dat ze er gewoon geen programmeurs/geld meer aan uit willen geven dus dat de daadwerkelijke support / bugfixing gestopt is.

Ik ben het dus wel eens met wat t.net beschrijft.

• XRayXI
Ok ik zet het nog een keer op een rij:

1. Er komt geen 1.3 Patch
a. Er komt een ander versie van een Patch dan 1.3 maar een hogere, misschien 2.0.
b. Er komt een Add-On voor het spel genaamd in bovengenoemde registraties van Crysis.
2. Alex heeft mij met PM beantwoord dat "which doesn't mean there won't be any support for Crysis "
a. Er komt vervolg van Crysis updates cq Game bundle.
b. Er is nog steeds support van Crytek voor Crysis.
3. Titel Tweakers onjuist.
a. Moet zijn "Crytek brengt geen Patch 1.3 maar 'word vervolgd' met Crysis"
b. "Waarschijnlijk verbeterde gamestructuur van Crysis"

Vraag aan jullie:
1. Waar is te lezen dat support voor software of patches zijn vervallen.
2. Waar is te lezen dat het over is met Crysis.
3. Waar is te lezen dat Alex zegt dat support weg is.
4. Waarom test EA nog met versie 6419 en de nieuwe mappen.(In kantoortijden.)
5. Waarom registeerd Crytek nieuwe Crysis® namen.
6. Moet ik nog meer noemen om jullie te overtuigen dat er meer komt dan alleen Crysis?

[ Voor 26% gewijzigd door XRayXI op 05-06-2008 01:14 ]

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik heb eerder het idee dat je over de titel van het artikel valt dan wat er in het artikel staat. Er is niet zoveel plek om flink wat woorden in een titel te zetten, dus het moet beknopt mogelijk. Daarnaast fungeert een titel om lezers te trekken. Met andere woorden: je moet dus de juiste woorden gebruiken om zowel de inhoud van het artikel in enkele woorden te beschrijven en de titel moet de aandacht trekken.

En ik ga nu niet dieper in op je vragen: we hebben in mijn ogen meer dan afdoende onze beweegredenen voor het schrijven van dat artikel beargumenteerd; de vragen die jij hebt zijn goed voor een follow-up van het artikel als er meer informatie bekend is over een mogelijke uitbreiding of een nieuw spel binnen de Crysis-franchise - en een uitbreiding hoeft niet direct te betekenen dat de ondersteuning hervat is ;).

• Wilbert de Vries
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01-02 21:58

Wilbert de Vries

Ex-hoofdredacteur
Om aan alle discussie een einde te maken heb ik net de titel van het bericht aangepast. De inhoud blijft ongewijzigd.

@ X-rayonline: Ik begrijp dat je dit spel een warm hart toedraagt, maar zorg dat je niet doordraaft (wat dus feitelijk gebeurt als je ontwikkelaars gaat lopen mailen met een verzoek om ons te laten rectificeren). Feit is dat patch 1.3 er niet komt. Er wordt met geen woord gerept over de komst van patch 2.0, wel wat mods maar dat is niet vanuit de ontwikkelaar. In die zin is de ondersteuning voor Crysis dus gestopt. Ik geef toe dat de vorige kop voor verwarring kan zorgen, daarom is deze aangepast. De support die ze nog geven zal op de huidige versie/software zijn en geen betrekking hebben op eventuele toekomstige versies.

Het feit dat Crytek nieuwe namen registreert voor Crysis en dat je zelf al aangeeft dat er 'meer komt dan alleen Crysis' zou reden genoeg moeten zijn om nieuwsgierig te worden. Als ik een gok zou moeten doen, dan gok ik dat ze te druk bezig zijn met een consoleversie: nieuws: Crytek zet Cryengine over naar Playstation 3 en Xbox 360

• XRayXI
Bedankt voor uw reactie.

http://www.crytek.com/new...Pid%5D=9&cHash=1c219f3019

Met titel: "EA and Crytek announce development of Crysis Warhead"
Misschien kunnen jullie een nieuw stuk plaatsen.

CryMod Info:
http://www.crymod.com/thread.php?threadid=29356

[ Voor 38% gewijzigd door XRayXI op 05-06-2008 17:13 . Reden: In afwachting Crysis1 updates. ]

• XRayXI
nieuws: Crysis Warhead bevat toch multiplayergame

Redactie.
Ik heb antwoord van Alex(ander) van Crytek dat Crysis 1 nog steeds in behandeling is.

[ Voor 26% gewijzigd door XRayXI op 14-07-2008 18:21 ]

• XRayXI

• r0b
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19-02 10:56

r0b

http://tweakers.net/etc.dsp?Action=Newssubmit :? (Heb er al even een submitje van gemaakt)

[ Voor 37% gewijzigd door r0b op 15-08-2008 06:05 ]

• Wilbert de Vries
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01-02 21:58

Wilbert de Vries

Ex-hoofdredacteur
Pagina: 1