Ik wil graag weten welke 17" monitor ik moet kopen. Ik dacht aan de goedkoopste LG of Iyama. Of is het de moeite waard om te gaan voor een Flattron / Pro versie?
De Flattron is zeker de moeite waard... voor meer info zou ik de search gebruiken
Je moet niet besparen op een kwalitijd monitor. als je een slechte/goedkope hebt zit je steets tegen een flikkerend beeld te kijken. een monitor moet gewoon goed zijn anders krijg je hoofdpijn enzo. ik heb hier een iilyama 702 (zo'n platte) die is heel goed maar heeft twee heledunne lijnen op het beeld... bestwel irri maar het went wel. dus mijn advies een goede monitor.
Wat zit nou ook alweer de ANY-key?
Yup, het is zeker de moeite waard, zoals hierboven al in beide posts wordt aangegeven.
Zou inderdaad voor de A702HT gaan :9~:9~:9~:9~:9~:9~
Zou inderdaad voor de A702HT gaan :9~:9~:9~:9~:9~:9~
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Of de A705MT (Vm pro 411)
Stuk goedkoper maar wel zo'n lekker diamontron beeldschermpie...
Stuk goedkoper maar wel zo'n lekker diamontron beeldschermpie...
Ik denk dat ik voor een LG 775 Flattron ga. Zo'n Iyama met strepen lijkt me toch wat mider dan.
Verwijderd
Ik heb ook nog een vraagje over de Vm 411 pro, want op de site van Informatique staat dat de max res 1600 x 1200 @ 68Hz is, maar op de site van Iiyama staat 1280 x 1024 @ 80Hz.
Dus welke is het nou
Dus welke is het nou
die strepen vallen wel mee... je ziet een dunne lijn op 1/4 en op 3/4 van het beeld (houden dradenrooster vast) Je ziet het alleen goed bij heldere kleuren (wit) een dun grijs lijntje.
De flatron 775 of 795 bieden hele goede kwaiteit voor de prijs. Heb zelf de FT795+ en heb al 4 FT775 met systemen verkochtaan oa familie. En ze zijn allemaal zeer tevreden (klanten)
Leuke lamp, overigens !!
Volgens de officiele folders van Iiyama kan hij 1600x1200 aan op 68 hz, maar ook 1280x1024 op 80 hz.Op woensdag 21 februari 2001 18:35 schreef fREaKeR het volgende:
Ik heb ook nog een vraagje over de Vm 411 pro, want op de site van Informatique staat dat de max res 1600 x 1200 @ 68Hz is, maar op de site van Iiyama staat 1280 x 1024 @ 80Hz.
Dus welke is het nou
Pagina: 1