Ik heb een pc'tje gekocht om op mijn LCD tv aan te sluiten. Ik krijg alleen nog niet voor elkaar om de beeldscherm instellingen op breedbeeld te krijgen, ik heb dus grote zwarte banden links en rechts. Ik heb al van alles geprobeerd bij beeldscherm instellingen en in het programma'tje van de videokaart, maar het wil nog niet lukken. Als ik de tv op breedbeeld zet dan wordt het beeld uitgerekt. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Of heb ik misschien een te oude videokaart (ati rage 128 pro II)?
Begin eens met iets meer te vertellen over je setup. Om welke lcd tv gaat het? Op welke manier heb je die aangesloten? Welke resolutie heb je ingesteld?
Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'
Ik heb een Toshiba 32c3500p. Ik heb de resolutie nu op 1280x960. Ik heb de tv via een vga? kabel aangesloten (trapezevormig stekkertje met schroefjes ernaast).Janoz schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 00:04:
Begin eens met iets meer te vertellen over je setup. Om welke lcd tv gaat het? Op welke manier heb je die aangesloten? Welke resolutie heb je ingesteld?
De kans bestaat maar zo dat die videokaart/drivers gewoon geen breedbeeld resoluties kent. Kijk anders eens in V&A en haal voor een paar euro een wat minder antiek Nvidia/Ati kaartje.
Dat dacht ik al wel. Ik heb zelf nog wel een beter videokaart thuis liggen, maar dat is een pci-e en die er nu in zit is een pci. Ik heb er niet veel verstand van, maar is er misschien een (makkelijke) manier om die pci-e erin te zetten?
Wat dacht je ervan om die PCIe kaart in het daarvoor bestemde PCIe slot te steken? 
Komop, een Rage II, dat is echt een museumstuk ondertussen, daar verwacht je toch niet een HDTV mee te gaan aansturen?
Als de rest van die computer even oud is als die videokaart dan kun je nog gaan investeren.
Komop, een Rage II, dat is echt een museumstuk ondertussen, daar verwacht je toch niet een HDTV mee te gaan aansturen?
Tesla Model Y RWD (2024)
Zit misschien geen PCIe slot in--MeAngry-- schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 00:34:
Wat dacht je ervan om die PCIe kaart in het daarvoor bestemde PCIe slot te steken?
Komop, een Rage II, dat is echt een museumstuk ondertussen, daar verwacht je toch niet een HDTV mee te gaan aansturen?Als de rest van die computer even oud is als die videokaart dan kun je nog gaan investeren.
probeer eens een custom resolutie te maken met powerstrip of nvidia zelf?, als jouw videokaart wel 1280x960 kan dan kan hij ook wel 1280x768,1280x720 of 1366x768 (even uitproberen welke de beste is)
Verwijderd
Hey,
Ik heb een soortgelijk probleem, maar dan met mn Mac G4 met een ATY,Rage128Pro kaart, die ik DVI-HDMI mn Philips LCD tv in trap. In het lijstje met resoluties staan geen resoluties die breedbeeld zijn.
Iemand suggesties?
Ik heb een soortgelijk probleem, maar dan met mn Mac G4 met een ATY,Rage128Pro kaart, die ik DVI-HDMI mn Philips LCD tv in trap. In het lijstje met resoluties staan geen resoluties die breedbeeld zijn.
Iemand suggesties?
Pagina: 1