[DVB-T] Wel of niet gratis in Nederland?

Pagina: 1
Acties:

• The Milkman
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 03-01 16:50

The Milkman

█████░░░░░ 50%

Topicstarter
Hallo, zit er over te denken een DVB-T usb stickje te kopen. Kijk toch alleen maar NL 1 2 3...
Nu kom ik op de Hauppauge website dit bericht tegen:

NEDERLANDSE KLANTEN LET OP !

Digitale Televisie via de ether in Nederland wordt verzorgd door Digitenne. Echter, Digitenne heeft er in tegenstelling tot soortgelijke systemen in onze buurlanden, voor gekozen om het digitale pakket te versleutelen, waardoor deze alleen op ontvangers met een smartcard interface zijn te bekijken. Hierdoor zijn onze HVR producten dus NIET geschikt voor Digitenne of KPN TV !! Wanneer u in de grensregio woont is het wel mogelijk om eventueel beschikbare Duitse of Belgische DVB-T zenders te ontvangen met de HVR producten.

Ik snap het niet helemaal. Kan ik nu wel of niet zonder smartcard enzo Free to Air NL 123 kijken...
Bedankt,

𓆑 𓆑 𓆑 𓆑 𓆑 𓆑

• Vunzz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 24-12-2025
Free to air is free to air. In Nederland zijn de publieke omroepen fta, dus 1, 2, 3 en de regionale omroep.
Zie ook de site van de KPN en het Grote Digitenne topic.

How can you conquer a hill top, if you are to busy at the bottom stepping over stones.

• itarix
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 29-01 14:20

itarix

404 soul not found

Waar ze dus voor waarschuwen is dat je niet naar sbs6 of andere meuk zenders kunt kijken via hun producten.

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
itarix schreef op maandag 02 juni 2008 @ 23:49:
Waar ze dus voor waarschuwen is dat je niet naar sbs6 of andere meuk zenders kunt kijken via hun producten.
nou, als ik die tekst moet geloven kun je helemaal niks ontvangen. Dit is idd niet zo. Ned 1, 2, 3 en 1 of 2 regionale omroepen zijn gewoon te ontvangen. Net als een aantal radiostations.

• The Milkman
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 03-01 16:50

The Milkman

█████░░░░░ 50%

Topicstarter
Toppie, bedankt. Als ik het nog eens lees, doelen ze geloof ik ook op het hele aanbod...

𓆑 𓆑 𓆑 𓆑 𓆑 𓆑