BIOS of Asus probe temperatuur?

Pagina: 1
Acties:

• acidfever
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-01-2024

acidfever

I am allready working!

Topicstarter
Welke temperatuur moet ik geloven? De Bios en SISOFT Sandra geven allebei 45 graden aan.
Maar Asus Probe geeft 56 graden aan (wat ik wel een tikje aan de hoge kant vindt).

Welke zit er het dichtst bij?

A.

• Opa
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:44

Opa

Nu Multifocaal!

Xou zeggen BIOS.

Weet je wat? Vraag een fourth opinion aan Main Board Monitor. (Download via ETC in Tweakers)

Hyundai ioniq Electric 8/2020 > Zeekr X Long Range 8/2024

Verwijderd

weer even een oud topic :) die temperatuur meters van asus zijn niet helemaal zuiver, z'on 10 tot 15 graden te hoog van wat het bios zegt (volgens mij en andere topics)

Verwijderd

ik geloof nooit dat ie 56 graden is bij 1.57 volt dus ik denk de laagste

• Ossenaar
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-08 01:18

Ossenaar

Oss de Gekste !!!

De temperatuur in het bios moet je geloven. Asus probe wijkt altijd wat graden af

De kick van Electric!

Verwijderd

edit: wrong topic ;)

• eX0duS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-08 15:04
Ik weet ook niet, mijn Duron loopt op 1.6v terwijl Asus Probe 1.7v aangeeft. Verders weet ik het ook niet eigenlijk, ik heb ook wel eens dat die probe begint te piepen, en dan zie je ineens zo'n dip in de stroomvoorziening, dus even heeft niks geen stroom meer, niet dat ik er iets van merk, dus het zal wel aan dat kl*te programma liggen... :)

Verwijderd

XXXXXXXXXX--SEARCH--XXXXXXXXXXX

Herkauwd verhaal-->slotje

• ubermaestro
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-11-2025
Probe geeft vaker onnauwkeurige meldingen aan, dus gewoon probe erafgooien en mbm installen :)

Verwijderd

Misschien een domme vraag: maarre , hoe gooi je Probe eraf in XP, want ik kan niks vinden wat maar op een uninstall lijkt.

Pax
Pagina: 1