HP NX 7400 Accu indicator probleem

Pagina: 1
Acties:

• Montana
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:41

Montana

Apple and X-H2 ..what else !

Topicstarter
In het kort:

Laptop van het werk, HP NX 7400 draaid op Vista, had een slechte accu. Dus een nieuwe accu gekregen (nieuw uit de verpakking) Nu gaf deze aan in energiebeheer 25% maar laad niet op, Te minste dat geef hij aan van wel maar bleef op 25 % staan. Nu vandaag even thuis gewerkt, zonder netstroom en binnen 10 min was de accu leeg en staat op 2%. Daarna uren op netstroom gehad, maar blijft op 2% staan. Dus gebruik ik geen netstroom schakeld de laptop zichzelf gelijk uit.
Systeembeheer had al een Bios update gedaan en komt ook niet verder. Ik heb gezocht op van alles en nog wat op reset accu / Battery etc. maar niets gevonden, ook meerdere keren de accu erop nieuw in gezet, ook niets. De pinnetjes staan goed en er is ook niets verbogen.
( geeft dus in de balk aan dat er opgeladen wordt maar blijft op 2% staan)

Wie heeft er een tip.

Apple Studio Max M2 and Apple Studio Display | Macbook Air 15" M2 | FUJIFILM X-H2 | XF200 F2 | XF1.4x TC F2 |XF 2xTC | XF500 f5.6 | XF150-600 | XF80 | XF16-80 | Viltrox 27mm f1.2 PRO X-Mount

• CRiMiNaL
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-01-2024

CRiMiNaL

Witlof ^^

Er kunnen volgens mij 2 dingen aan de hand zijn:
  • Je nieuwe accu is kapot(DOA)
  • Het geleeldte in je laptop wat moet schakelen tussen netstroom/battery/battery opladen is kapot.
Persoonlijk denk ik dat het het 2e punt is, dat zou wel kloppen met je verhaal, accu was 25% opgeladen bij je aangekomen en heeft daarna nooit meer op kunnen laden.

Ik denk dus dat dit een hardwarematig probleem is i.p.v een softwarematig (de accu indicator).

... MMORPG Addict.

• Montana
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:41

Montana

Apple and X-H2 ..what else !

Topicstarter
Accu was DOA.

Apple Studio Max M2 and Apple Studio Display | Macbook Air 15" M2 | FUJIFILM X-H2 | XF200 F2 | XF1.4x TC F2 |XF 2xTC | XF500 f5.6 | XF150-600 | XF80 | XF16-80 | Viltrox 27mm f1.2 PRO X-Mount