Toon posts:

Viper V770 Ultra of Viper II Z200?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Welke is beter?

Verwijderd

Ik zou voor de V770 gaan. TNT2 chipsets worden bijna altijd ondersteund, die Savage 2000 chipset niet.

• Moartn
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

Moartn

Team Coco

Viper II is nieuwer en dus sneller, maar V770 is beter... :)

Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 19 februari 2001 16:55 schreef Moartn het volgende:
Viper II is nieuwer en dus sneller, maar V770 is beter... :)
maar de V770D Ultra met de nieuwe detenator 3 drivers, dan is de Viper II weer trager of niet?

• barco
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 31-03 12:47
Diamond had niet voor niets een inruil aktie.
Mensen die ontevreden waren met de viper2 konden m ruilen voor een viper770.
Lijkt me duidelijk...

Ik zou altijd voor een tnt2 gaan.

• Bolk
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

GEEN VAN BEIDE!! ik heb de viper II en ik ga um de deur uitschoppen.. word niet ondersteund door spellen enzo en je moet altijd patches downloaden...

Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.

Verwijderd

houd er rekening me dat die viperII Z200 een S3 chipset heeft. S3 is no more, is SonicBlue geworden, maken alleen nog MP3 spelers. De driver support is dus eindig(!)

Met een V770 heb je dat niet. Daar zit een Nvidia chip op, Nvidia is nog lang niet failliet..

• Padje
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-05-2025
Hij (Z200) is perfect voor applicaties want de 2D is echt perfect dat kan je van menig Geforce kaart niet zeggen....

Maar als je spellen wil spelen dan zou ik voor een geforce of een soort gelijke kaart..

Maar aangezien de vraag lijkt mij het dat je hem toch wil gebruiken voor 2d ???

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 19 februari 2001 17:20 schreef Padje het volgende:
Hij (Z200) is perfect voor applicaties want de 2D is echt perfect dat kan je van menig Geforce kaart niet zeggen....

Maar als je spellen wil spelen dan zou ik voor een geforce of een soort gelijke kaart..

Maar aangezien de vraag lijkt mij het dat je hem toch wil gebruiken voor 2d ???
Nee allebij 2D en 3D

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 19 februari 2001 17:14 schreef ExTec het volgende:
houd er rekening me dat die viperII Z200 een S3 chipset heeft. S3 is no more, is SonicBlue geworden, maken alleen nog MP3 spelers. De driver support is dus eindig(!)

Met een V770 heb je dat niet. Daar zit een Nvidia chip op, Nvidia is nog lang niet failliet..
Dat is waar, ik heb toch voor de V770D Ultra gekozen, die is toch stukken sneller met de Detenator 3 /10.50 drivers dan de Z200 met de T&L drivers!!!! NVIDIA Wins and S3 is the Looser!!!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de info beste mensen!!!:7
Pagina: 1