Toon posts:

[Speedtouch] NAT veranderen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste luitjes,
Ik heb momenteel NAT type 3 maar ik wil hem veranderen naar 2, hoe doe ik dit? Ik heb Speedtouch 5x6. Volgens mij moet ik wat poorten openen maar die moet ik dan toch aan 1 ip linken, kan toch niet aan alle ip's. Het is namelijk voor de playstation 3 die aangeeft dat type 3 niet goed is en ik denk dat GTA Multiplayer en COD4 het minder goed doen door dat type. Op google werd ik niet veel wijzer omdat ik niet precies weet hoe het met mijn router werkt.

• the_stickie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-09-2025
Volgens mij ben je niet de enige met dit probleem ;)
http://www.google.be/sear...+type+2&meta=lr%3Dlang_en
bekijk de eerste hit(s), log in op de webconfiguratiepagina (scrabble :p) van je router en laat even weten wat er juist niet lukt (desnoods met wat screenshots oid)

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb via deze tutorial de poorten 80, 443, 5223, 3478, 3479, 3658 geforward naar 10.0.0.1.198 (dat staat onder IP adres bij de playstation). Ik heb geen UDP of TCP ingevoerd, volgens mij maakt dit niets uit. Nu loopt de kabel van de router naar de Time Capsule die op zijn beurt verbinding maakt met de playstation. De poorten zijn dus open (als het goed is) en naar het IP van de playstation gelinkt maar nu staat er bij NAT Type nog steeds 3 i.p.v. 2. Wie kan mij helpen, misschien via iChat?

Klik hier om de tutorial te bekijken.

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2008 18:08 ]