Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Browser die Socks5 Auth ondersteunt

Pagina: 1
Acties:

• Stonestrong
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08-10 08:09
Ik ben op zoek naar een manier om te surfen met een socks5 proxy die authentificatie nodig heeft.
Ik heb al geprobeert Firefox te doen werken met die proxy, op internet las ik dat er een paswoordboxje zou moeten naar voren poppen als er een paswoord nodig is, maar daar heb ik niet veel van gemerkt.

Mijn vraag naar jullie is nu, hoe kan ik surfen terwijl ik gebruik maak van die socks-proxy?

Alle oplossingen zijn welkom, klein detail, de bedoeling zou wel zijn om Firefox (of een alternatief ervan) van mijn U3 stickje te runnen.

Bedankt voor de hulp

• Stonestrong
Even bumpen, weet niemand anders hoe je op je localhost iets kan opzetten dat verbind met die proxy, en dat ik dan firefox langs mn localhost laat connecten?

• Vaan Banaan
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Vaan Banaan

Heeft ook Apache ontdekt

Raar dat je niet met een proxy kan werken in FireFox, dat werkt volgens mij al vanaf versie 0.8 als ik het goed herriner. Als je de proxy instellingen invult, kan je dan wel browsen?
Voor de localhost omleiding gebruikte ik vroeger ntlm aps (windows only) http://ntlmaps.sourceforge.net/index.html

500 "The server made a boo boo"

• Stonestrong
Ja, de support is er wel hoor voor een socks5 proxy, maar dan zonder login.
Op andere sites vond ik al een oplossing van gewoon het ip en poort in te vullen, en firefox vroeg dan naar de login, maar bij mijn proxy doet hij dat precies niet.

Bedankt voor dat programmaatje, kzal het ff proberen tijdens een van mijn studeerpauze's :D

Bedankt voor het je antwoord!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Nu online
Blijkbaar werkt het wel met Firefox hoor, kijk maar eens op deze site