DVD speler met USB?

Pagina: 1
Acties:

• gerdesign
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-01-2025

gerdesign

Pluk een roos, Tweak de dag!

Topicstarter
Beste mensen ik ben op de site van Lenco een DVD 320 tegen gekomen!

Dit apparaat heeft een USB aansluiting echter is het mij niet helemaal duidelijk
of ik vanaf een USB stick een DIVX of XVID film kan plaatsen en dat de DVD (USB) speler
hem kan afspelen!

Gaat me dus niet om of er de juiste codec's e.d. aanwezig zijn maar puur of ik een film kan zien vanaf een DVD, of dat dit apparaat dus d.m.v. die USB poort ook zo film kan lezen en afspelen!

Heeft iemand deze info wellicht?

De documentatie op de site van Lenco geeft mij geen antwoord!

Link

Verwijderd

http://www.kieskeurig.nl/...B1AA6C125741F00347B0C.htm

Hier staat het produkt wel. Maar ik zie niet dat DivX ondersteund word dus ik denk dat het puur voor muziek of foto's is. Anders misschien eens kijken naar een Philips speler, zijn ook niet zo duur meer en worden vaak geleverd met HDMI erop en die ondersteunen wel DivX.

• gerdesign
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-01-2025

gerdesign

Pluk een roos, Tweak de dag!

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 02 juni 2008 @ 19:11:
http://www.kieskeurig.nl/...B1AA6C125741F00347B0C.htm

Hier staat het produkt wel. Maar ik zie niet dat DivX ondersteund word dus ik denk dat het puur voor muziek of foto's is. Anders misschien eens kijken naar een Philips speler, zijn ook niet zo duur meer en worden vaak geleverd met HDMI erop en die ondersteunen wel DivX.
Goed advies, alleen dat HDMI gebeuren is voor het direct aansluiten van een stuk hardware (digitalecamera bijv.) op de DVD speler, toch?
Ik zoek juist een speler waar ik een USB in kan steken en dat het apparaat daar vanaf een film kan aflezen! :-)

Hmm misschien wel zoiets als dit!

[ Voor 8% gewijzigd door gerdesign op 02-06-2008 19:16 ]

Verwijderd

HDMI is de digitale aansluiting tussen apparaten en TV, beeld en geluid gaan over 1 kabel, dit model heeft hem niet maar als je het niet nodig hebt kun je het ook achterwege laten, mits je een LCD TV gebruikt :)

Maar inderdaad, deze speelt gewoon films af via USB :)

Edit = typo

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2008 23:39 ]