Ben nog niet zo gek lang bezig met Ajax, maar zit met een probleem waar jullie hoop ik wel uit komen.
Ik wil graag het volgende bereiken in mijn web applicatie :
Slider 1 : Begin tijd
Slider 2 : Eindtijd.
Textbox 1 : representatie van de begintijd
Textbox 2 : representatie van de eindtijd
Ik heb hiervoor 2 sliders gemaakt, deze ieder aan een textbox gekoppeld, d.m.v. de volgende code: (Voor 1 slider hieronder)
Wat ik wil bereiken is het volgende : Wanneer de slider geschoven wordt, update een veld naar de waarde, alleen dit moet voor de gebruiker leesbaar zijn.
De slider loopt van 0 - 1440, namelijk 24 uur * 60 minuten.
Zat te denken aan volgende constructie :
Slider --> hidden boundcontrol met echte waarde v.d. slider, bv 1200--> Textfield met tijd-representatie van de waarde, 1210 wordt dus 20:10
Omdat de gebruiker ook handmatig een waarde in het textfield moet kunnen stoppen, bv 14:30, moet deze eigelijk weer de slider updaten. Hoe doe ik dit? Ik merk dat de slider zelf geen Value o.i.d. heeft, maar volgens de tutorial site van de ASP AJAX Toolkit moet dit werken via het setten van de Text van de BoundControl, alleen deze doet niets! Zelfs al doe ik in mijn Page_Load iets als txtStartTimeSliderBC.Text = "11"; De slider schuift niet mee, en de waarde veranderd ook niet.
Kan iemand me op weg helpen?
Ik wil graag het volgende bereiken in mijn web applicatie :
Slider 1 : Begin tijd
Slider 2 : Eindtijd.
Textbox 1 : representatie van de begintijd
Textbox 2 : representatie van de eindtijd
Ik heb hiervoor 2 sliders gemaakt, deze ieder aan een textbox gekoppeld, d.m.v. de volgende code: (Voor 1 slider hieronder)
ASP.NET Visual Basic:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
| <asp:TextBox ID="txtStartTimeSlider" runat="server" Text="0" OnTextChanged="timeChanged" AutoPostBack="true"/> <asp:TextBox ID="txtStartTimeBC" runat="server" OnTextChanged="timeChanged" AutoPostBack="true" /> <ajaxToolKit:SliderExtender ID="startTimeSliderExtender" BoundControlID="txtStartTimeBC" RaiseChangeOnlyOnMouseUp="false" runat="server" TargetControlID="txtStartTimeSlider" Length="200" BehaviorID="txtStartTimeSlider" Minimum="0" Maximum="95" Steps="95"> </ajaxToolKit:SliderExtender> |
Wat ik wil bereiken is het volgende : Wanneer de slider geschoven wordt, update een veld naar de waarde, alleen dit moet voor de gebruiker leesbaar zijn.
De slider loopt van 0 - 1440, namelijk 24 uur * 60 minuten.
Zat te denken aan volgende constructie :
Slider --> hidden boundcontrol met echte waarde v.d. slider, bv 1200--> Textfield met tijd-representatie van de waarde, 1210 wordt dus 20:10
Omdat de gebruiker ook handmatig een waarde in het textfield moet kunnen stoppen, bv 14:30, moet deze eigelijk weer de slider updaten. Hoe doe ik dit? Ik merk dat de slider zelf geen Value o.i.d. heeft, maar volgens de tutorial site van de ASP AJAX Toolkit moet dit werken via het setten van de Text van de BoundControl, alleen deze doet niets! Zelfs al doe ik in mijn Page_Load iets als txtStartTimeSliderBC.Text = "11"; De slider schuift niet mee, en de waarde veranderd ook niet.
Kan iemand me op weg helpen?