[iPod Classic] Geen Coverflow//Album arts in menu

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonataArctica
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10-10 11:23
Hallo,

Ik heb een Ipod Classic (80GB). Ik heb gelezen op de website van apple dat hier ook een coverflow functie in zou moeten zitten. Echter ik kan helemaal nergens deze functie vinden. Ik heb op google, en hier op tweakers mijzelf helemaal suf gezocht, maar ik kan nergens de mogelijkheid vinden om deze functie in te schakelen.

Daarbij heb ik ook in het menu voor albums geen plaatjes, en ook geen split screen in het hoofdmenu. Ik heb al in het opties scherm van mijn Ipod gekeken en overal in Itunes, maar kan het echt nergens vinden.

Overigens heb ik wel gewoon in mijn muziek de album arts staan, dus dat is niet de oorzaak van het probleem. Zou iemand mij kunnen vertellen hoe ik mijn coverflow aan de gang krijg?

MVG,
Xander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tonyisgaaf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Waarschijnlijk heb je geen iPod Classic, maar een klassieke iPod. Oftewel: weet je zeker dat je een "Classic" hebt?

NL Weerradar widget Euro Stocks widget Brandstofprijzen widget voor 's Dashboard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonataArctica
Heb even het doosje van het apparaat erbij gepakt. Staat gewoon Ipod op, verder geen classic. Altijd gedacht dat het een classic was maar dat zal dan inderdaad niet het geval zijn. Welke generatie Ipod is het dan wel? want dat is mij nu niet helemaal duidelijk. Ik zou er namelijk graag Ipod Linux op draaien. Alleen de Classic wordt daar (nog) niet door ondersteund.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als het geen classic is kun je misschien rockbox proberen. Daar zit ook een soort van coverflow op dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Indien het geen Classic is, zul je wel een 5.5G hebben. Zoek maar eens op Google naar pics, dan zie je het verschil wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonataArctica
Het is inderdaad een 5.5G. Ik heb echter een keer geprobeerd er Ipod linux op te zetten, maar ik kreeg dat niet helemaal aan de gang. Hij gaf bij de setup aan dat hij geen Ipod kon vinden die compatible was.

Ik probeer nu net op de site te komen van ze maar die ligt blijkbaar plat want ik kom er niet op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonataArctica
Heeft iemand toevallig de installer voor Ipod Linux die hij me wil toesturen?:P hun site ligt plat
Pagina: 1