Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Firefox reset zich

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Nogal een enorm vaag probleem. Tis dat ik m'n bookmarklijst veilig heb gebackup'ed anders wat het mooi fuuk. Mijn probleem: Ik heb Mozilla Firefox geheel aangekleed met wat add-ons en een mooi theme. Alleen wat frustrerend is, na een restart van de computer staat Firefox er met alle originele instellingen bij, dus weg theme, weg add-on, weg bookmarks...

Kent iemand dit?

• TaraWij
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 08-02 18:37
Welk besturingssysteem gebruik je?
Welke Firefox versie gebruik je?

Aangezien je niets vrijgeeft over je configuratie is het een beetje moeilijk te zeggen hoe je het probleem opgelost zou krijgen.

Heb je ook al eens gezocht op het internet?

Verwijderd

Topicstarter
TaraWij schreef op maandag 02 juni 2008 @ 18:35:
Welk besturingssysteem gebruik je?
Welke Firefox versie gebruik je?

Aangezien je niets vrijgeeft over je configuratie is het een beetje moeilijk te zeggen hoe je het probleem opgelost zou krijgen.

Heb je ook al eens gezocht op het internet?
Ik gebruik Windows XP met Firefox 2.0.0.14

Ook met Google weet ik niets te vinden...Ik heb haast weer eens het idee dat mijn prbleem in het kastje met onopgeloste zaken blijft liggen..

• Zsub
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13:57
Verwijderd schreef op maandag 02 juni 2008 @ 18:53:
[...]
Ook met Google weet ik niets te vinden...Ik heb haast weer eens het idee dat mijn prbleem in het kastje met onopgeloste zaken blijft liggen..
Welke keywords heb je al op gezocht om je probleem op te lossen?

[ Voor 7% gewijzigd door Zsub op 02-06-2008 19:03 ]

• L0we
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 28-11 16:36
Probeer eens een nieuw profiel aan te maken. Grote kans dat er "iets" fout staat in het profiel, waardoor hij niet op wil starten.