Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Vista] Video haperd

Pagina: 1
Acties:
  • 101 views

• spenky
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 16-10 13:38
Ik gebruik nu sinds kort vista.
Ik heb de hele tijd problemen als ik op het web video's wil bekijken, ze happeren etc.
Ik kan bijv niet eens op www.heineken.nl of youtube die video stream zonder haperen bekijken.
Wat kan ik hier tegen doen ? behalve xp instaleren

pentium M 1.7ghz
2gb intern
265MB readeon 9700 mobile

Frietjes

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

je grafische drivers wel geïnstalleerd? (catalyst 8.5 inmiddels, inclusief de AGP patch die vanochtend in de meuktracker is verschenen)
Ook de codec's kan je updaten
en die streaming video op youtube hangt af van je flashplayer versie

loop ook www.filehippo.com/updatechecker om te zien welke updates er zijn voor de programma's/drivers die je tot nu toe geinstalleert hebt

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Als je de correcte spelling gebruikt die je tijdens lessen Nederlands ook hoort te krijgen, dan werkt [search=vista video hapert] ook een stuk makkelijker.

Haperen
Iets hapert (ott), of iets haperde (vvt).

Maar als jij geen moeite wil nemen om zelf wat voorbereidingen te doen vóór je een topic opent, dan vind je het vast niet erg dat wij ook geen moeite gaan doen om je probleem voor je op te lossen toch? :)

Lees de Windows Clients - Policy nog een keer door wat we hier onder een Goede Startpost (c)(tm) verstaan?

[ Voor 5% gewijzigd door alt-92 op 02-06-2008 18:50 ]

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Dit topic is gesloten.