Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[XP] Error 0xc0150002 bij runnen zelf gecompiled exe's*

Pagina: 1
Acties:

• _eXistenZ_
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12:35
Ik heb hier een pc staan (op school) die ik gebruik in een project voor school. Deze pc is netjes preinstalled voor VC++, Ogre en SDK. Nu kan iedereen binnen mijn projectgroep wel de applicatie die we aan het maken zijn compilen, ik echter niet. Mijn programma crasht met deze error:

The application failed to initialize properly(0xc0150002). Click on OK to terminate application.

Herinstalleren van de pc is wegens beleid een hoop gezijk, support vanuit school hoef ik ook niet echt op te rekenen. Ik heb zelf al redelijk veel geprobeerd om dit aan de gang te krijgen, onder andere gezocht op Google hoe ik deze error kan oplossen maar de meeste resources geven aan dat ik SP1a moet reinstallen na een XP home -> XP pro upgrade 8)7. Deze pc heeft nooit anders gedraaid van XP Pro.

Wie weet hoe ik dit kan fixen want het is heel frustrerend als ik niks kan compilen terwijl ik dit wel voor school moet kunnen...

There is no replacement for displacement!

• !null
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 26-11 17:07

Ampera-e (60kWh) -> (66kWh)

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 28-11 09:35

leuk_he

1. Controleer de kabel!

in topic hierboven:

"Microsoft.VC80.CRT.manifest"

Dus je zult met je manifest file moeten rommelen?

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

En op een ander forum geven ze aan dat het (her)installeren van .NET 2.0 het heeft opgelost. Ik zou niet weten of dit helpt :)

☻/
/▌
/ \

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Ah.. we hebben het over XP neem ik dan maar aan?

Wil je dat dan ook in je topictitel vermelden a.u.b?

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• _eXistenZ_
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12:35
alt-92 schreef op maandag 02 juni 2008 @ 18:44:
Ah.. we hebben het over XP neem ik dan maar aan?

Wil je dat dan ook in je topictitel vermelden a.u.b?
Sorry, idd :)
leuk_he schreef op maandag 02 juni 2008 @ 17:29:
in topic hierboven:

"Microsoft.VC80.CRT.manifest"

Dus je zult met je manifest file moeten rommelen?
Ik zou niet weten wat :P
Kixtart schreef op maandag 02 juni 2008 @ 17:30:
En op een ander forum geven ze aan dat het (her)installeren van .NET 2.0 het heeft opgelost. Ik zou niet weten of dit helpt :)
Ga ik nu es ff proberen :)

There is no replacement for displacement!

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Er staan nog wat linkjes in dat MSDN forum draadje:
http://www.codeguru.com/forum/showthread.php?t=408061

Bovendien: jij bent de devver toch? Dan lijkt me dat wel iets wat je moet kunnen uitzoeken ;)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Uit het linkje van GreenSky:
Hi all,

I tried to put Microsoft.VC80.CRT.manifest into the same directory as my client.exe and it works!
Misschien helpt het :P (anders misschien in het path zetten ergens)

☻/
/▌
/ \

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Maar even serieus nu:
Als jij niks kan compilen op dat doosje, denk je dan niet dat je dan eens moet controleren of je prerequisites wel allemaal geinstalleerd en correct geregistreerd staan?

VC++ runtime, SDK headers en dergelijke.. als je namelijk linkt naar een lib die je niet geinstalleerd hebt dan kun je dit krijgen.

Debuggen lijkt me iets wat je als developer wel zelf moet kunnen.

Pagina: 1