Uitingen via dit account zijn altijd een mening (zij het altijd van de weloverwogen variant). Ik vermeld dit niet altijd specifiek maar vind rust in het feit dat ik me dit realiseer.
Wat dacht je van google? Deze vragen zijn zeer simpel te beantwoorden door gewoon zelf te zoeken. Als er geen GPS functie opzit zou je dit altijd nog kunnen doen dmv een losse GPS ontvanger.
Je zoekt gewoon een PDA, al dan niet met QWERTY toetsenbord? Of bedoel je meer een Tablet PC? Allebei bestaat het en is het er in verschillende prijsklassen.
elke willekeurige pda kan tegenwoordig een vorm van excel client draaien.DutchManticore schreef op maandag 02 juni 2008 @ 17:19:
Hallo mensen,
Ik werk voor een bedrijf waarbij we nogal wat data tijdens het buitenwerken moeten verzamelen.
Op het moment schrijf ik alles gewoon op papier.. alleen moet ik het dan als ik thuis kom NOG een keer verwerken.
Wat ik dus zoek is een apparaatje dat ik bij me kan houden.. waar Excel op draait of kan draaien en waar ik gewoon de data direct op in kan voeren. Ik zie vaak als de NUON bij mij thuis komt dat ze ook zo'n klein tablet pc'tje hebben waar ze op schrijven.
Daarnaast zou een GPS functie erg handig zijn... bestaat dit überhaupt en hoeveel kost het?
Danku!
Vaak zit er op een windows based mobile (zoals de HTC TYTN2 bijvoorbeeld) ook een mogelijkheid om dergelijke zooi te doen.
Ik zou gaan voor een windows based mobile met een gps functie. Wat dat dan kost hangt er van af welke/wat je wilt
Alternatieven; Laptop met gps dongle / PDA met gps dongle / windows based mobile met gps
Wat zou ik in godsnaam moeten googlen dan?Vokx schreef op maandag 02 juni 2008 @ 17:22:
Wat dacht je van google? Deze vragen zijn zeer simpel te beantwoorden door gewoon zelf te zoeken. Als er geen GPS functie opzit zou je dit altijd nog kunnen doen dmv een losse GPS ontvanger.
Ik vraag gewoon of dit 'ding' bestaat.. ik heb het maar ff tablet PC genoemd omdat ik geen nadere benaming weet.
Ik vraag simpelweg "Bestaat er een apparaat waar ik dit soort dingen mee kan".. dat is NIET simpel met google te doen. Kommop zeg.. als je niet wilt helpen ga dan van een forum af?
De rest van de reacties.. dankuwel ^^.
Ik zal in ieder geval even proberen hoevel ik kom met een windows based mobile app.
Uitingen via dit account zijn altijd een mening (zij het altijd van de weloverwogen variant). Ik vermeld dit niet altijd specifiek maar vind rust in het feit dat ik me dit realiseer.
Je zou ook nog kunnen kijken naar dat digitale notitieblok, de Digimemo. Tenzij je echt aan Excel vastzit, maar hiermee kun je dus ook gewoon tekeningetjes e.d. maken, en met software zet je alles zo om in getypte tekst.
Fujifilm XT-20 | Fuji lenzen | Vintage lenzen
Dat zijn nou eens reacties waar je wat aan hebt.qtee schreef op maandag 02 juni 2008 @ 17:45:
Je zou ook nog kunnen kijken naar dat digitale notitieblok, de Digimemo. Tenzij je echt aan Excel vastzit, maar hiermee kun je dus ook gewoon tekeningetjes e.d. maken, en met software zet je alles zo om in getypte tekst.
Op zo'n soort reactie had ik gehoopt
Dankjewel. Dit lijkt mij erg handig eerlijk gezegd.
De mensen van Nuon hebben waarschijnlijk een Panasonic Toughbook mee als digitaal notablokje.
http://www.toughbook-europe.com/NLD/toughbooks_home.aspx
Deze zijn gemaakt om intensief gebruikt te worden, ze zijn ook te krijgen in tabletvorm.
http://www.toughbook-europe.com/NLD/toughbooks_home.aspx
Deze zijn gemaakt om intensief gebruikt te worden, ze zijn ook te krijgen in tabletvorm.
Kan een mens ooit teveel computers hebben?
toch had je je wel iets meer kunnen verdiepen voordat je je vraag stelde. Vrij terecht dat je daar even op gewezen wordt. En om dan daar weer zo aggressief op te reageren is jammer. Verder hoop ik dat je vindt wat je zoekt
Pagina: 1