Toon posts:

3d Mark: Hoe vergelijk ik mijn eigen scores?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet dat 3d Mark 2000 een online resultbrowser heeft, maar is er ook een mogelijkheid om mijn eigen resultaten te vergelijken ZONDER dat ik daarvoor online hoef te gaan?

Verwijderd

nee... >:)

Verwijderd

jawel, registreren (betalen)

• ScooBY_DoO
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-08 21:22
klopt het dan ook dat ie telkens een andere score geeft terwijl ik de zooi gewoon laat staan als de 1e x?!??

• Gamer
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-08 12:23

Gamer

Electrified

het kan verschillen, maar max mag toch 200 punten zijn.

Homey Pro | 4600Wp Z - 4800Wp W- 4800Wp O | SH4.0RS | SH5.0RS | SBR192 accu| Zendure 2400AC + 5 AB3000X| Easee Charge Lite | Corsa-e 50kWh | Mercedes EQA 250+ 70kWh

• Lynx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:23
En dit vind ik nou is een goede 3dmark post, niet gelijk "post hier je 3dmark score" .

Alleen is dit niet verkeerde forum?

enne... ik weet niet meer hoe ik het gedaan heb maar het is mij een keer gelukt om vergelijkingen te doen op madonion zonder te registreren dus het kan wel.

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 19 februari 2001 17:27 schreef Hiro Shima het volgende:
jawel, registreren (betalen)
:9 Ja, mijn versie is geregistreerd. Als ik de optie 'resultbrowser' aanklik, krijg ik de message: 'download the resultbrowser on the site'. Maar als ik op de site kijk kan ik geen resultbrowser vinden die ik kan downloaden.

|:( Oh ja, ik weet dat ik online mijn results kan vergelijken, maar het gaat er mij om dat ik mijn eigen results kan vergelijken, ZONDER dat ik online moet gaan naar de site.

Verwijderd

Wil je je resultaten met je resultaten vergelijken?!
Ik snap je vraag niet echt.....
Het gaat er vlgs mij om dat je een vergelijk kunt trekken tussen meerdere, soortgelijke systemen...

Jur

Verwijderd

Topicstarter
:? Oh, maar ja inderdaad; resultaten met resultaten vergelijken!

• martijn12345
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-04 21:07

martijn12345

Geen inspiratie

het kan best. Meel me maar even als je wilt weten hoe. Als ik het post krijg ik een slotje.
Als ik dit bovenstaande post hoop ik dat men het door de vinger ziet O+

Geen inspiratie

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Op dinsdag 20 februari 2001 10:22 schreef jahoeriaan het volgende:
Wil je je resultaten met je resultaten vergelijken?!
Ik snap je vraag niet echt.....
Het gaat er vlgs mij om dat je een vergelijk kunt trekken tussen meerdere, soortgelijke systemen...

Jur
Hij bedoelt dus dat je 3dmark runt, de resultaten bewaart, wat gaat tweaken aan je kaart, weer 3dmark runt en dan kijkt wat het nut is geweest van het tweaken. dus dat je run 1 met run 2 kan verglijken.

toch :?

Verwijderd

Topicstarter
Juist HJS !!!! ;-)

• PWA
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

PWA

BLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT |:(

• Lynx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:23
Op dinsdag 20 februari 2001 10:25 schreef martijn12345 het volgende:
het kan best. Meel me maar even als je wilt weten hoe. Als ik het post krijg ik een slotje.
Als ik dit bovenstaande post hoop ik dat men het door de vinger ziet O+
mail mij dit maar:

jobzuidema@hotmail.com
Pagina: 1