Ik weet dat 3d Mark 2000 een online resultbrowser heeft, maar is er ook een mogelijkheid om mijn eigen resultaten te vergelijken ZONDER dat ik daarvoor online hoef te gaan?
klopt het dan ook dat ie telkens een andere score geeft terwijl ik de zooi gewoon laat staan als de 1e x?!??
het kan verschillen, maar max mag toch 200 punten zijn.
Homey Pro | 4600Wp Z - 4800Wp W- 4800Wp O | SH4.0RS | SH5.0RS | SBR192 accu| Zendure 2400AC + 5 AB3000X| Easee Charge Lite | Corsa-e 50kWh | Mercedes EQA 250+ 70kWh
En dit vind ik nou is een goede 3dmark post, niet gelijk "post hier je 3dmark score" .
Alleen is dit niet verkeerde forum?
enne... ik weet niet meer hoe ik het gedaan heb maar het is mij een keer gelukt om vergelijkingen te doen op madonion zonder te registreren dus het kan wel.
Alleen is dit niet verkeerde forum?
enne... ik weet niet meer hoe ik het gedaan heb maar het is mij een keer gelukt om vergelijkingen te doen op madonion zonder te registreren dus het kan wel.
Op maandag 19 februari 2001 17:27 schreef Hiro Shima het volgende:
jawel, registreren (betalen)
Verwijderd
Wil je je resultaten met je resultaten vergelijken?!
Ik snap je vraag niet echt.....
Het gaat er vlgs mij om dat je een vergelijk kunt trekken tussen meerdere, soortgelijke systemen...
Jur
Het gaat er vlgs mij om dat je een vergelijk kunt trekken tussen meerdere, soortgelijke systemen...
Jur
het kan best. Meel me maar even als je wilt weten hoe. Als ik het post krijg ik een slotje.
Als ik dit bovenstaande post hoop ik dat men het door de vinger ziet
Geen inspiratie
Hij bedoelt dus dat je 3dmark runt, de resultaten bewaart, wat gaat tweaken aan je kaart, weer 3dmark runt en dan kijkt wat het nut is geweest van het tweaken. dus dat je run 1 met run 2 kan verglijken.Op dinsdag 20 februari 2001 10:22 schreef jahoeriaan het volgende:
Wil je je resultaten met je resultaten vergelijken?!
Jur
toch
mail mij dit maar:Op dinsdag 20 februari 2001 10:25 schreef martijn12345 het volgende:
het kan best. Meel me maar even als je wilt weten hoe. Als ik het post krijg ik een slotje.
jobzuidema@hotmail.com
Pagina: 1