Toon posts:

[PHP] outlook achtige kalender gezocht

Pagina: 1
Acties:
  • 230 views

Verwijderd

Topicstarter
hallo,

voor mijn webapplicatie zoek ik een agenda plugin waar ik tegen aan kan php-en die een outlook achtige look en feel heeft.

belangrijke functionaliteiten:
-weekweergave met aan de zijkant de tijden van de dag en aan de bovenkant de 7 dagen van de week
-terugkerende afspraak(bijv wekelijks/2weekelijks)
-drag en drop van items.

ik heb me deze week suf gezocht naar een oplossing maar kon helaas niets geschikt vinden. dojo en jquery bieden me helaas ook geen oplossing. dojo's agenda is meer een calender en ik zoek een echte agenda. ik ben vast niet de eerste met deze gedachte dus er moet toch wel ergens een mooie php agenda te vinden zijn?

alvast bedankt!

• WouZz
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

WouZz

Elvis is alive!

Vrees voor je dat dit een slotje gaat worden, maar kijk eens naar Horde

[ Voor 4% gewijzigd door WouZz op 02-06-2008 17:02 ]

On track

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:13

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Je zoekt een kant en klaar stuk code? Eeh, hier in PRG programmeren we zelf. Daarbij denk ik niet dat je een PHP specifieke oplossing gaat vinden aangezien PHP op de serverkant draait. Een Javascript / HTML / CSS oplossing gaat beter lukken.

Anyway, aangezien je vraag een scriptrequest is gaat dit dicht. Als je Programming Beleid - Scriptrequests eens door wilt lezen dan snap je hopelijk ook waarom :)

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Dit topic is gesloten.