Toon posts:

RRAS vraag

Pagina: 1
Acties:
  • 133 views

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen, ik heb een vraag.

Ik moet een vraag zien te beantwoorden maar ik kom er helemaal niet uit. Het gaat over RRAS en domain controller. Ik heb echt uren lopen zoeken op het internet maar ik kan de volgende vraag niet beantwoorden:

In welke mate werkt RRAS server samen met de domeincontroller ten aanzien van de Remote Access Policy, wat dient er in de domeincontroller hiervoor aangepast te worden?

Alvast bedankt!!!!

Verwijderd

ruik ik hier een huiswerk vraag?

Verwijderd

het stinkt zelfs!

Verwijderd

Topicstarter
Soooo, da nogal duidelijk heh, waarom denkje dat ik jullie om hulp vraag..... eikels

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09-03 14:42

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Verwijderd schreef op maandag 02 juni 2008 @ 19:40:
Soooo, da nogal duidelijk heh, waarom denkje dat ik jullie om hulp vraag..... eikels
Soo, dus zo ga jij om met de mensen wiens hulp jij zou willen.. Laat ik je het volgende vertellen, zp werkt het dus niet :|

We verwachten van de gebruikers op GoT iets meer eigen inzet, en dat houdt in dat je eerst op zoek gaat naar het antwoord.
Ten tweede dien jij wat te leren van je huiswerk, en geoof me, dat doe je het beste door het zelf op te zoeken. (Hint, check Microsoft WhitePapers/Knowledgebase)

Ik stel voor dat je deze hints ter harte neemt, en je instelling verandert naar de andere gebruikers.

Dit topic is gesloten.