Op mijn werk gebruiken we SharePoint 2.0. Binnenkort gaan we migreren naar SharePoint 3.0. Helaas is de migratietool die de ICT-afdeling ontwikkelt nog niet klaar. Voor mijn afdeling is op SharePoint 3.0 al een site ingericht. Nu wil ik graag de documenten van 2.0 naar 3.0 kopiëren. Dat kan via explorer, maar dan gaat de metadata (wie het geplaatst heeft en wanneer) verloren.
Is er een oplossing om deze bestanden van 2.0 naar 3.0 te kopiëren zonder verlies van de metadata? Het liefst zonder het gebruik van externe applicaties. Via Google kon ik helaas geen goede oplossingen vinden, ik heb namelijk het probleem dat ik slechts een "user" ben op mijn werkplek en dus geen applicaties kan installeren. Wel ben ik administrator op beide Sharepoint sites.
Is er een oplossing om deze bestanden van 2.0 naar 3.0 te kopiëren zonder verlies van de metadata? Het liefst zonder het gebruik van externe applicaties. Via Google kon ik helaas geen goede oplossingen vinden, ik heb namelijk het probleem dat ik slechts een "user" ben op mijn werkplek en dus geen applicaties kan installeren. Wel ben ik administrator op beide Sharepoint sites.