Toon posts:

Tv- kaart

Pagina: 1
Acties:
  • 216 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben van plan om een tv kaart te gaan kopen. Ik dacht zelf aan deze msi tv @nywhere.
deze heeft een composiet ingang, die ik ga gebruiken om mijn ps3 op aan te sluiten, maar ik vraag me af hoe het dan met het geluid zit en waar moet je die dan aansluiten?

p.s. heeft er iemand ervaring met deze tv kaart, en is dit wel een goede?

Verwijderd

Wat dacht je van je geluidskaart ;) ?

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-05 12:45
Let op. Bij kaarten met een hardware-matige encoder zit er een vertraging in het beeld van ruim een halve seconde. Gamen is daarop dus eigenlijk niet mogelijk.

Kaarten zonder hardware-matige encoder hebben dat niet, alleen daarop wordt de codering door je CPU zelf gedaan, wat aardig intensief is.

• DenTeD123
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
maar waar ga je het voor gebruiken, teken eens een schema in paint,. want je zegt nu je ps3 op je pc aan te willen sluiten, vraag is: Waarom?

Verwijderd

Topicstarter
Ik was ook niet van plan om hem te gaan gebruiken om op te gamen (daarvoor heb ik m'n tv), maar om m'n blu ray discs om te zetten naar dvd.

• Goscinny
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18-05 20:54
Verwijderd schreef op maandag 02 juni 2008 @ 12:09:
Ik was ook niet van plan om hem te gaan gebruiken om op te gamen (daarvoor heb ik m'n tv), maar om m'n blu ray discs om te zetten naar dvd.
Je gaat heel veel kwaliteit verliezen door via composiet (analoog) de beelden op je computer te zetten. Het voorstel van DenTeD123 lijkt me goede optie.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

GoT Huisregels

- "welke ... moet ik kopen?"-topics zijn op GoT niet de bedoeling. Een Tweaker wordt in staat geacht zelf duidelijke eisen te stellen, op zoek te gaan naar reviews en ervaringen en die in het licht van die eisen te lezen en dan zelf een keuze te maken.
- ervaringen zoek je op GoT met de search, niet met een eigen topic
- is een TV kaart een videoplank of beeldkanon? Nee he...

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.