Toon posts:

Fatal1ty FP-IN9 SLI

Pagina: 1
Acties:
  • 131 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo iedereen,

ik heb een vraagje, ik heb het volgende probleem met mijn Fatal1ty FP-IN9 SLI moederbord.
Als ik de PC opstart (XP SP3, een videokaart), krijg ik geen beeld maar de PC start wel op.
Als ik de PC nogmaals uit en aanzet, krijg ik wel beeld.
Heb de nieuwste BIOS geinstalleerd.

Waar moet ik nog meer kijken?

Groeten

• Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Format-C

Tracing Rays

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 / Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-05 15:51

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Deze topicstart is veels te summier.
Ik mis volledige systeemspecs en wat je al hebt geprobeerd en mogelijk uitgesloten.
Bijvooorbeeld door de monitor te wisselen of de videokaart in een ander systeem te testen.
De Hangen en Opstartproblemen troubleshooter is veder een aardig punt om te beginnen, neem deze even door en test componenten. Kijk ook wat je systeem doet bij een zo minimaal mogelijke setup (alleen voeding, mobo, cpu, ram en videokaart aangesloten, dus geen drives, opticals, mogelijke andere insteekkaarten, accessoires, etc).

Omdat je topicstart erg summier is maak ik dit topic dicht.
Natuurlijk kun je een nieuwe openen, maar doe dat zodra je een een aantal dingen hebt geprobeerd en dus de simpele dingen al hebt uitgesloten. En zorg ervoor dat je topic gewoon netjes de specificaties van je systeem bevat.
Verder hoef je niet te groeten onderaan je posts, wij tweakers doen elkaar met elke post automagisch de groeten. :)
En mocht je nog meer informatie nodig hebben betreffende het starten van een topic Het algemeen beleid bevat mogelijk nog wat goede tips.

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Dit topic is gesloten.