• Brum
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 27-12-2025
Beste FG'ers,

In het laatste weekend van augustus ga ik trouwen in de buurt van Boulogne-sur-mer, in (Nord-)Pas-de-Calais, Frankrijk.

Een van de moeilijkheden van wat verder van huis trouwen is het vinden van een goede fotograaf. De fotografen uit de buurt daar zijn al druk en dan is er nog een taalbarriere in het afspreken van wat we willen.

Ik zoek dus nog een fotograaf voor zaterdag 30 augustus (middag), die een reportage wil maken.
We zitten enigszins aan een budget gebonden, kwaliteit mag natuurlijk wel iets kosten, maar om een professioneel fotograaf over te laten komen vanuit Nederland wordt wat teveel van het goede. Aangezien er hier vrij veel Belgen op het forum rondzwerven bedacht ik me dat ik mijn vraag om een fotograaf hier best kan uitzetten. De reisafstand is dan niet zo groot (dorp ligt op een kleine 140km van Brugge), terwijl we toch dezelfde taal spreken.

Je hoeft geen professioneel bruiloftsfotograaf te zijn, maar wat ervaring met het doen van een fotoshoot op een huwelijk is wel wenselijk. Het is niet een dag waarvan je achteraf wilt uitvinden dat de foto's mislukt zijn.

Als iemand interesse heeft om zijn ervaring en portfolio uit te breiden, stuur me een pm alsjeblieft. De details bespreken we dan wel. Thnx!

Bram

30D | 17-85iS | 50/1.8 | MBP

• Wolfensteijn
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 26-01 11:22
Waar ergens bij Boulogne-sur-mer ga je trouwen? Puur nieuwsgierigheid aangezien ik daar een aantal keren op vakantie ben geweest. Mooie omgeving ;)

• Brum
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 27-12-2025
Klein dorpje in de buurt van Desvres.

30D | 17-85iS | 50/1.8 | MBP

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 00:12
Ik vraag me af wat je budget en eisen zijn..

|>

Verwijderd

Met nul ervaring in fotoshoots heb ik hier wel niet veel te zoeken, maar toch: Proficiat Brum ;)

Verwijderd

ik heb geen ervaring in dit soort dingen, maar als je een gratis (2e fotograaf welteverstaan !!) zoekt bied ik mij graag aan. je moet ergens ervaring opdoen, niet ? :9 :$

• Wolfensteijn
  • Laatst online: 26-01 11:22
Verwijderd schreef op maandag 02 juni 2008 @ 12:37:
ik heb geen ervaring in dit soort dingen, maar als je een gratis (2e fotograaf welteverstaan !!) zoekt bied ik mij graag aan. je moet ergens ervaring opdoen, niet ? :9 :$
Lijkt mij handig als de eerste fotograaf daar ook mee akkoord gaat :)

En je hebt wel gelijk, je moet ergens ervaring opdoen. De vraag is of je dat tijdens een bruiloft wilt doen, of dat je beter kan oefenen op evenementen waarbij de kwaliteit toch minder van belang is ;)

• Timo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-12-2025
och zolang je niet in de weg loopt en je gewoon gedraagt zie ik het probleem niet? :) een bruiloftsituatie is weldegelijk uniek en niet te oefenen op andere evenementen :)

• Floor-is
  • Laatst online: 07-01 00:54

Floor-is

5.2

Hoewel we het idee begrijpen en het inderdaad niet gemakkelijk is allemaal, is GoT niet echt de plek om op zoek te gaan naar een fotograaf. Net zo min als er in de programmeerfora niet mag worden 'geadverteerd' voor een programmeur, is het in de fotografiefora eigenlijk niet de bedoeling om een fotograaf te zoeken...

Sorry, maar daarom dus een slotje :)

Bericht hierboven

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.