Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

browser problemen: opera, firefox ...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
dag mensen,

ik zit al lang met een paar vragen omtrent browsers en ziehier ze komen eraan.

1)in opera kan je sessies saven, deze worden in een speciaal daartoe bestemde folder gesaved, kan je deze default folder wijzigen, zodat deze op een andere locatie komen te staan ?

2)in firefox kan je geen fit to screen doen (ctrl+f11 denk ik). zodat een foto die te groot is bijvoorbeeld mooi op je scherm kan.

3)kent iemand een betere en snellere browser dan opera en waarbij je sessies goed kunt beheren?

hartelijk dank

• Nobby
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10:51

Nobby

Nuts!

In firefox werkt alleen "f11" prima?

From all the things I have lost, I miss my mind the most - Ozzy
Uitvindingen zijn niets anders dan betere middelen naar een slechter doel - Berry van Aerle
Het uitzetten van je pc is als het dooddrukken van een muis, dat doe je niet zo makkelijk.

Verwijderd

Topicstarter
ik heb net de nieuwe firefox geinstalleerd, en wat blijkt die doet automatisch resize

f11 is bij mij enkel full screen of niet, dus daar heb ik niet veel aan.

maar heb wat gevonden, je kan firefox configureren, (dit heb ik gevonden, op die manier kan je dat resizen opnieuw afzetten)

Now, FF automatically resize large image to fit screen width. My friend dislike it. He want to view images in actual size.

No problem. Here is the trick.

1. Enter about:config in Firefox address bar.
2. Enter browser.enable_automatic_image_resizing in Filter field.
3. You will get a single result in the bottom pane. Double click it to change to value to false
4. You’re done! Enjoy large images without FF disturb now! ;)

blijkbaar hangt veel af van welke versie firefox je hebt.

hartelijk dank
groetjes

ps: iemand een antwoord op die opera sessies ?

merci

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2008 04:13 ]

• Nobby
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10:51

Nobby

Nuts!

Verwijderd schreef op maandag 02 juni 2008 @ 04:06:
hartelijk dank
groetjes

ps: iemand een antwoord op die opera sessies ?

merci
Groetjes etc zijn niet nodig hier op tweakers.

Voor je opera probleempjes zie http://www.opera.com/support/mastering/sysadmin/

En dan vooral:

Locations that can be specified in opera6.ini
[USER PREFS]

Entry:Description:Configure from UI:
Windows Storage File=Session save file, example: C:\Program files\Opera\Opera.winFile > Sessions > Manage sessions

[ Voor 11% gewijzigd door Nobby op 02-06-2008 05:09 ]

From all the things I have lost, I miss my mind the most - Ozzy
Uitvindingen zijn niets anders dan betere middelen naar een slechter doel - Berry van Aerle
Het uitzetten van je pc is als het dooddrukken van een muis, dat doe je niet zo makkelijk.

Verwijderd

Topicstarter
ongelofelijk bedankt nobby

hiermee kan ik aan de slag, had al serieus gegoogled, dat ik er niet uitkwam was vooral omdat ik slechte zoektermen gebruikte, denk ik