Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[Thunderbird] Address book verplaatsen *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo mensen,

een vraagje, hoe kan je thunderbird wijsmaken dat hij zijn addressboek in een andere folder moet wegschrijven dan de standaard ?

merci

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

[google=thunderbird profile location] moet al een boel doen. Of bedoel je alleen het adresboek en niet de rest van het profiel? Geen idee, maar loop dus dergelijke zoektermen even af. En als het echt niet kan: het is opensource, go knock yourself out :P

Hoe dan ook verplaats ik je topic van CSA naar OFF en pas ik de titel een beetje aan, zodat het duidelijker is dan bij alleen 'thunderbird address book' wat je nu precies vraagt :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
schitterend, dat is idd wat ik zocht, had de mailboxen al naar een andere directory verplaast maar met dat profiel te verplaasten, zet ik ook de adresboek op een andere plaats

http://kb.mozillazine.org...ss_books_between_profiles

hier stond ook nog wat informatie,

hartelijk dank

ps: het is me wel neit duidelijk waarom dit in office en software moet ?
ik zal waarschijnlijk dan nog wel een paar verkeerde posts doen, waarvoor nu reeds mijne excuses

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2008 00:57 ]

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Nog een verlaat welkom :Y) En graag gedaan.

In OFF ipv CSA: het is hier breder getrokken dan 'alleen maar' MS Office, OpenOffice, etc. maar dus ook o.a. Office-achtige tools zoals mailclients. In de 'sticky' topics bovenaan elk subforum staat enige uitleg gegeven over het forum en wat er in past: bijv. Officesuites en -software - Beleid

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)