Muis, wie kan me wat aanraden?

Pagina: 1
Acties:
  • 235 views

• RaJitsu
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 28-11 22:55
Hallo,

Ik ben voor iemand anders op zoek naar een muis. De eisen zijn dat hij draadloos is, en in een oplaadstation kan. Het gaat om al wat oudere mensen, dus kwa functies liggen de eisen niet zo hoog (geen overbodige knoppen, extrawielen, etc. Bijvoorbeeld de VX Revolution zou met dat vliegwiel, zijwiel en de verschillende regelaars wat te veel van het goede zijn). Ik heb een paar Logitech-opties gezien en die van Microsoft. Maar eigenlijk moet er natuurlijk wel meer zijn dan alleen deze twee. Ik kom echter persoonlijk niet verder. Heeft iemand nog wat andere suggesties? Evt. met plaatjes van het betreffende product?
Het budget zit op 50 Euro.

B.S.U.R.

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Waarom zou je verder zoeken dan de twee bekende, degelijke merken?

Je kunt voor dat geld volgens mij best een Logitech muis kopen die in een oplaadstation kan, daar hoef je toch geen topic voor te openen :)

• RaJitsu
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 28-11 22:55
Tjsa, niet mis met je kaders te verbreden he. Wat ervaring met verschillende merken is natuurlijk nooit weg, toch?
Verder is het niet zo simpel om een simpele muis met oplaadstation te vinden hoor. Verder dan de MX1000 en de Logitech Cordless Click! Plus, kom ik niet. Daarbij is het natuurlijk interessant wanneer het goedkoper kan....

[ Voor 11% gewijzigd door RaJitsu op 01-06-2008 22:51 ]

B.S.U.R.

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
MX1000 zou ik niet doen. Is denk ik veel te zwaar, uitgebreid en afwijkende vorm (heb hem zelf ook hoor, maar verplaats me even in de beoogde gebruikers ;)). Zo'n Click is een wat neutraler muisje.. Lijkt me een prima keus.

Overigens zou ik me niet teveel beperken tot muizen met oplaadstation, want juist de muizen zonder oplader gaan vaak wekenlang mee op een setje batterijen. Vooral als ze niet 8+ uur per dag gebruikt worden.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:01

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Er zijn veel meer merken dan Logitech en Microsoft alleen.

Maar:
1) in het algemeen zijn "welke moet ik kopen?"-topics op GoT niet gewenst, een Tweaker kan zelf eisen stellen, reviews en ervaringen in het licht daarvan lezen en dan zelf een keuze maken.
2) juist bij zoiets subjectiefs als een muis heeft een dergelijke topic al helemaal geen zin. Geen twee handen zijn dezelfde, geen twee mensen met exact zelfde mening over muizen.

Ga gewoon naar ergens waar ze veel muizen hebben (grotere computerwinkels) en probeer zelf uit hoe de dingen aanvoelen.

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.