Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[database] DB3 databasebestand bewerken

Pagina: 1
Acties:

• vandermark
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11:44
Ik maak gebruik van Mediaportal, een opensource applicatie om een htpc onder windows op te zetten, link.

Mediaportal maak een database aan met alle filminfo. Dit is een db3 bestand. Met de configuratietool van mediaportal zelf kan ik de data in dit bestand wijzigen (titel van de film, genre enzonvoort). Nu gaat het wijzigen met de mediaportal configuratietool niet handig. Ik heb bijvoorbeeld circa 300 film ingedeeld in verschillende genres, en ik wil graag bij elke film het genre 'allemaal' toevoegen.

Is er een (gratis) tool beschikbaar waarmee ik een .db3 file kan openen en de data kan wijzigen?

Ik heb al op google gezocht op modify of edit db3 files maar kon niks bruikbaars vinden.

STRAVA | Panasonic 5kW J Monoblock

• Bastien
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Bastien

Probleemeigenaar

Zo te lezen via Google maakt dat progsel gebruik van SQLite v3. Je kunt eens op zoek gaan naar editors daarvoor.

Ik neem tenminste maar niet aan dat het gebruik maakt van een dBase 3 database :X

[ Voor 5% gewijzigd door Bastien op 01-06-2008 21:44 ]

Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.