Toon posts:

Office 2000 Premium backupen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

(ik weet nie of ik in het goede forum zit maar ik probeer het hier ik merk he van zelf wel:) )

Ik heb hier de originele cd van Office 2000 Premium en ik wil daar even een backup van maaken want ik heb al :( 5 cd naar de kloten geholpen :( want het wil neit lukken.
I
k wil een backup want ik verniel altijd mijn cds |:( ik heb easy cd creator en nero wil er niet op heel vaag nero werkt niet op die computer zelfs niet als ik easy cd creator er af haal.

Hoe kan ik voor EIGEN gebruik een backup maken IK BEN NIETS ILLIGAALS van plan hoor ik heb een hekel aan illigaale shit :)

Verwijderd

Bedoel je dat je al 5 CD's van Office 2000 Premium vernaggeld hebt? Dure hobby.
Enniewee, ieder CD-brandproggie moet CD's kunnen backuppen. Waarop werken die van jou niet. Probeer anders CDR-Win, of CloneCD eens. Maar CD Copier bij Easy CD Creator moet ook werken hoor. Het heeft bij mij nog onder iedere versie van Windows tussen 95 en 2000 gewerkt.

Verwijderd

Topicstarter
het is wel een philips brander 800 geloof ik

• GBits
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 28-01-2025
Als ik het goed lees heb je alleen CD1 van Office Premium en wil je die "backuppen"
Volgens mij wil je gewoon voor andere doelen een kopie maken, maar goed.
Office Premium is standaard 4 cd's en evt een 5de voor de proofing.

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 19 februari 2001 16:37 schreef Lecram het volgende:
Als ik het goed lees heb je alleen CD1 van Office Premium en wil je die "backuppen"
Volgens mij wil je gewoon voor andere doelen een kopie maken, maar goed.
Office Premium is standaard 4 cd's en evt een 5de voor de proofing.
dat zou wel kunnen maar ik heb dit bij mijn pc gekreegen dus zoon software pakket :)
NIX iligaals

• maartena
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09-2025
Ik geef gewoon toe dat ik het WEL illegaal gedaan heb, en ik heb gewoon alle 4 de cd's gekopieerd met de copy cd optie in Nero.

Eigenlijk is het niet eens geheel illegaal, omdat mijn bedrijf een corporate license heeft, en daar mag je ook thuiswerkplekken mee inrichten :)

Ik snap niet wat er bij jou fout gaat dan.... Zou gewoon moeten werken met copy.
Probeer het eens met CloneCD anders?

"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik

Verwijderd

Topicstarter
Clonecd werkt toch niet bij Philips 800series

Verwijderd

Topicstarter
de brander krazt steeds als ik hem probeer tebrander :(
Pagina: 1