Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• frankdewildt
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 09-11 20:34
Ik heb een vraag. Heb momenteel nog tot 29 augustus 2008 een contract bij Hi. Ik heb dat inmiddels opgezegd per die datum. Ik wil nu een nieuwe mobiel bestellen met nummerbehoud met een 1 jarig contract bij T-Mobile.

Stel als ik nu een een nieuwe mobiel + 1 jarig contract bestel van T-Mobile is de mogelijkheid er dan dat ik wel de mobiel en simkaart ontvang maar dat dat contract pas vanaf 29 augustus ingaat? Zodat ik in de nieuwe mobiel nog de simkaart van Hi kan doen tot 29 augustus.

Alvast bedankt.

Verwijderd

Ja, vraag een nieuw abonnement aan bij T-Mobile, met ingangsdatum op datum nummerbehoud. Vraag dan gelijk nummerbehoud aan en alles wordt geregeld.

Verwijderd

Wat hierboven gezegd wordt.

[ Voor 87% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2008 20:52 . Reden: Hierboven ]

Verwijderd

Mijn glazen bol zegt van niet. Maar misschien zeggen ze op de helpdesk van T-Mobile wel iets anders.

Verwijderd

Je glazen bol is aan vervanging toe, tygetjuh. :P

@TS Maak je geen zorgen, wat In_The_Aire zegt klopt. Natuurlijk wel op letten dat je een simlockvrij toestel aanschaft, ander kan je het toestel niet gebruiken icm je Hi simkaart.

• DenTeD123
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 01 juni 2008 @ 20:52:
Mijn glazen bol zegt van niet. Maar misschien zeggen ze op de helpdesk van T-Mobile wel iets anders.
Waar haal jij de jouwe, want er zit een barst in de mijne. Hij verteld allemaal rare dingen enzo.

Ontopic:
je kunt een toekomstige activatie doen?

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Kan gewoon dus. Dit is een standaard klantenservice vraag waar zij je prima mee kunnen helpen. Dus stap even een winkel/telefoon in en vraag het T-Mobile :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.