Toon posts:

ZT3000 & vista

Pagina: 1
Acties:
  • 125 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

ik ben heel erg a-technisch op het gebied van computers/notebooks. Maar ik heb zojusit op mijn 2e notebook, hp zt3000, vista home premium geinstalleerd. nu ben ik alleen opzoek naar de drivers, maar deze vind ik nergens, kan iemand mij helpen? want ik heb wel ergens eens gelezen dat iemand ook op zijn zt3000 vista had en die had wel de drivers, maar ook deze site kan ik niet meer vinden en is al een flinke tijd terug.

De drivers op de site voor xp werken niet icm vista.

Kunnen jullie mij a.u.b. helpen.

Het gaat om de drivers van het internet (draadloos internet), geluid, video en graphics. site van hp met xp drivers:
http://h10025.www1.hp.com...=en&dlc=en&product=385145

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

En de drivers die Vista van MSUpdate binnenhaald? Of blijft er dan nog het nodige niet werkend?

Andere optie: download de drivers rechtstreeks bij de fabrikant(en) van de betreffende onderdelen weg.

[ Voor 60% gewijzigd door Raven op 01-06-2008 19:16 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Verwijderd

Topicstarter
Raven schreef op zondag 01 juni 2008 @ 19:15:
En de drivers die Vista van MSUpdate binnenhaald?
hij vind nog maar 1 update, en dat is de update voor een update van windows vista.. daar zitten dus verder geen drivers bij voor de onderdelen zelf.. ook heb ik service pack 1 nog niet in me windows update gehad, misschien dat die nog moet komen?

tja dat is juist het probleem ik zou echt niet weten welke driver ik dan zou moeten pakken :s.. als je mij zou willen helpen, zou ik heel erg fijn vinden.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2008 19:18 ]

• 3DDude
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02:01

3DDude

I void warranty's

grafische kaart check of je ati of nvidia hebt en ga naar de ati of nvidia site.
Als je laptop windows vista hebt kun je even proberen om er een netwerkkabel in te doen en windows update naar drivers laten zoeken.. dit had ik ook met mijn wireless kaart van atheros ( chipset maker) en die word gewoon elke keer door microsoft zelf geupdate ^^

Op de Hp site zelf staan voor jou type laptop geen drivers voor windows vista dus..

Be nice, You Assholes :)

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15-01 19:50

Turkish

zhé germans

je moet gewoon de specs zoeken van je laptop en dan via de fabrikanten de drivers downloaden.
Dit is een probleemtopic wat niet in CSL thuishoort. Echter heb je zo weinig eigen inzet getoond dat ik hem ook niet ga verplaatsen maar hier dichtdoe :)

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Dit topic is gesloten.