Beeldscherm/videokaart/pc probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 242 views

• painkill
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16-05 22:11

painkill

Pain(k)(ill)

Topicstarter
Hallo,

Na het maken van een nieuwe pc heb ik grote problemen met mijn beeldscherm en videokaart of iets anders. hoewel ik denk dat het de videokaart is, maar ik weet dit niet zeker.

Probleem:

Om de zoveel (10-100) seconden gaat het beeldscherm op zwart, vlak daarvoor loopt alles vast, alleen de muis werkt nog. en webpagina's kan ik ook niet normaal openen want meestal lijft de vorige webpagina over de de nieuwe pagina staan.
na een paar seconden op zwart werkt alles weer normaal.

Nu heb ik net gisteren een nieuwe pc gehaald, maar de videokaart is nog van de oude pc (6600gt)

Cpu: amd dual core 4600
Video: Nvidia 6600gt
MOBO: msi k9vgm-v

Wat ik heb geprobeerd:

Ander beeldscherm en stekker (werkt niet)
temperatuur gekeken (videokaart: 55 Cidle 70-80 C stressed, cpu 35 C, MOBO 35C) (lijkt mij goed)
Andere videokaart (7300gt) (ik kan alleen 640x400 op 4 bits/kleuren)
Nieuwste drivers, helpt niet, wat oudere drivers helpen ook niet.

Wat kan ik nog meer proberen?

Update:

Ik heb net even de nieuwste drivers van de bios gedaan, maar dat had ook weinig zin, en nog even over die 7300Gt: Ik Heb de nieuwste drivers daar ook geinstalleerd, en hardware versnelling uitgedaan, en zelfs windows xp zei dat hij het beter kon weergeven, maar ik kon het niet anders zetten.

[ Voor 13% gewijzigd door painkill op 01-06-2008 18:28 ]

Mijn SNES verzameling!

• LuckY
  • Niet online
Probeer Windows anders is opnieuw e installeren

• devguru
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 18-05 13:07
Misschien kun je je drivers herinstalleren. Of zoals LuckyY zegt gewoon alles overnieuw installeren.

• painkill

painkill

Pain(k)(ill)

Topicstarter
Ik heb net gisteren ook opnieuw windows geinstalleerd, maar wat kan daar nu al mis me zijn dan?

En ik heb trouwens ook al de drivers opnieuw geinstalleerd.

[ Voor 24% gewijzigd door painkill op 01-06-2008 18:38 ]

Mijn SNES verzameling!

• painkill

painkill

Pain(k)(ill)

Topicstarter
Het is in ieder geval iets wat te maken heeft met het laden van iets, want vooral met flash en filmpjes freezed hij eerst een hele tijd, de muis werkt nog wel, en daarna is het een zwart beeld, en dan werkt het weer een tijdje.

Ik ga maar aans bij mijn webwinkel vragen wat ze ervan vinden.

Mijn SNES verzameling!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:03

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Wat kan ik nog meer proberen?
Daar hebben we een hele guide voor:
Hangen en Opstartproblemen troubleshooter

Ook vrij simpel gedacht dat het aan videokaart of beeldscherm moet liggen als je beeld op zwart gaat. Je videokaart en beeldscherm tonen gewoon wat ze aangeboden wordt.

Verder erg voorbarig om naar de winkel te stappen voordat je zelf dingen grondig hebt uitgewisseld en dus uitgesloten. Begin daar eens mee.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.