Hallo,
Ik heb hier wel redelijk veel vraagjes die ik de laatste 48 uur heb proberen op te lossen, maar tevergeefs. Hierbij vraag ik het dus aan jullie... misschien kunnen jullie mij helpen?
Het gaat hier om PHP
Ik heb een dedicated server, dus daar kan ik het op doen, het kan het wel aan, zou me veel bandwidth kunnen besparen (12GB download/upload limiet hier
)
Alvast bedankt iedereen
Ik heb hier wel redelijk veel vraagjes die ik de laatste 48 uur heb proberen op te lossen, maar tevergeefs. Hierbij vraag ik het dus aan jullie... misschien kunnen jullie mij helpen?
Het gaat hier om PHP
- Is het mogelijk om verschillende .part** files (rar) te kunnen mergen of samen te kunnen decompressen. Ik heb al een manier gevonden hoe je ene gewone .rar file kune decompressen, maar niet indien er verschillende parts zijn... Zijn er mensen die er ervaring mee hebben? (Het is mogelijk, heb gezien dat er mensen zo'n script verkopen, maar nergens gevonden hoe je dat doet).
- Is het mogelijk om verschillende files in een rar te compresseren en deze te splitten in verschillende files. Ja, het gaat om het omgekeerde van daarnet.
Ik heb een dedicated server, dus daar kan ik het op doen, het kan het wel aan, zou me veel bandwidth kunnen besparen (12GB download/upload limiet hier
Alvast bedankt iedereen
Een tweaker zoekt altijd op Google, ik zou dat ook beter moeten doen :)