Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Man
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Sinds vista hier op een aantal werkstations staat geinstalleerd hebben we problemen met printen. De printer in kwestie (een HP Laserjet 2300) deed het onder XP prima. Het gaat vooral om het afdrukken van Word-documenten vanuit Office.

Het probleem is als volgt: als ik een document afdruk, overlappen sommige letters. Het maakt een tekst slecht leesbaar, en ziet er voor zakelijke documenten uiteraard onprofessioneel uit.

Het eerste wat ik nagekeken heb zijn de drivers, die zijn up-to-date. Om te zien of dit het probleem oplost, heb ik toen het probleem zich een maand of twee geleden voor het eerst manifesteerde de PS driver ipv de PCL 6 driver geinstalleerd. Toen ging alles goed, althans: de afgelopen twee maanden. Sinds een paar dagen krijgen we nu ook overlappende letters met de PS driver.

Ik weet niet goed waar ik moet zoeken om dit probleem op te lossen. De printer is in orde, de driver is up-to-date. Welke andere zaken kunnen dit veroorzaken? En heeft iemand hier dit ook eens meegemaakt?