Hallo,
Ik heb net een nieuwe laptop, dit zijn mijn specificaties:
Crysis hapert heel erg, en loopt niet heel soepel. Ik vroeg mij af, hoe kan ik ervoor zorgen dat deze beter lopen, want zulke slechte specificaties heb ik niet vind ik?
Moet ik drivers updaten, en zoja, hoe?En wat is bijv forceware. Graag wat informatie hoe ik dit spel beter kan laten lopen.. Misschien wat directe links naar driver downloads ed. Want ik zit ermee dat ik en laptop heb, waardoor ik niet kan updaten op de nvidia site.
Mvg,
Stefan
Ik heb net een nieuwe laptop, dit zijn mijn specificaties:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
| PROCESSOR Intel Core 2 Duo T9300 (2,5GHz, 800MHz FSB, 6Mb cache) CHIPSET Intel GM965 + ICH8M VIDEO nVIDIA GeForce 8600M GS 512Mb128bit memory interface. DirectX 10.0 compatible AUDIO Intel High Definition 3D twee kanaals audio 5.1 digitaal (SP/DIF optisch en HDMI) 2 stereo speakers + subwoofer Ingebouwde microfoon WERKGEHEUGEN 4GB DDR2 667MHz (2x 2GB) HARDDISK 200GB 7200RPM Serial-ATA |
Crysis hapert heel erg, en loopt niet heel soepel. Ik vroeg mij af, hoe kan ik ervoor zorgen dat deze beter lopen, want zulke slechte specificaties heb ik niet vind ik?
Moet ik drivers updaten, en zoja, hoe?En wat is bijv forceware. Graag wat informatie hoe ik dit spel beter kan laten lopen.. Misschien wat directe links naar driver downloads ed. Want ik zit ermee dat ik en laptop heb, waardoor ik niet kan updaten op de nvidia site.
Mvg,
Stefan