Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik ben eventueel geïntereseerd in de nieuwe 'EXILIM Pro EX-F1' van Casio.
Een 6.0 mpx camera met 60 foto's per seconde (±700 euri). Zojuist gelanceerd.
Is dit een interessante nieuwe type camera, ook omdat je mooie HD video-opname kan maken?!

Mijn bedoeling was van een 4.0mpx Sony over te stappen naar een DSLR voor betere fotokwaliteit. Maar als semi-webdesigner zie ik ook handige mogelijkheden voor bewegend beeld op het web. En is een 6.0 mpx wellicht voldoende. Maar zijn de kwaliteiten (naast bewegend beeld), dus de foto's ook voldoende van kwaliteit? Er zit een flinke zoom op. Zie technische specifiecaties (http://ex-f1.exilim.de/en/).

Zijn er al mensen die er al één hebben? Of overwegen? En zijn technische specificaties goed?

Mvg Nathan

[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2008 13:58 . Reden: tekstcorrectie ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwartjuh
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-08 12:54
Tis een grappig camera met leuke functies, maar optisch zal het echt geen wondertje zijn.
Je moet zelf bepalen of de camera wat voor je is: jij weet wat je er mee wilt :)

[ Voor 31% gewijzigd door Kwartjuh op 02-06-2008 23:46 ]

-[ Het Kwartjuh Valt... ]-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erasmo
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Erasmo

Laadpaaljager

Die 60 fps houdt hij maar 1 seconde vol...

Doet iets met stroom, motors en nu ook auto's op YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZandBak
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09-06-2023
optische schijnt die nog al tegen te vallen... had hem liever voor 1500 gezien met een kwaliteits lens.. dan wat die nu heeft

1337

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grappig ding, maar ze moeten er alleen eentje maken met een F-mount. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik denk dat ik toch maar voor een spiegelreflex ga... Wel een verleidelijk speeltje, beide opties in één camera. Maar de fotokwaliteit lijkt me redelijk maar dat is niet voldoende. Met een spiegelreflex bereik je toch meer. Wellicht in de toekomst als ie wat verbeterd is.

Nathan

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 05-06-2008 23:23 ]

Pagina: 1